۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۳
شهردار جدید گلپایگان معرفی شد

گلپایگان- نایب رییس شورای اسلامی شهر گلپایگان گفت: با رأی اکثریت اعضای شورای شهر "یحیی عیدی بیرانوند" به عنوان شهردار جدید گلپایگان انتخاب شد.

حسین زاهد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان،  اظهار کرد: در یکصد و پنجاه و نهمین جلسه شورای شهر با رأی اکثریت اعضای این شورا "یحیی عیدی‌بیرانوند" به عنوان شهردار گلپایگان انتخاب شدند.

وی افزود: معیار انتخاب شهردار جدید سابقه خدمت در شهرداری‌های مختلف بود و پس از طی مراحل قانونی در شهرداری گلپایگان مشغول فعالیت می‌شوند.

نایب رییس شورای اسلامی شهر گلپایگان گفت: یحیی عیدی بیرانوند ۲۸ سال سابقه خدمت دارد که در میان آن تصدی سمت‌های مختلف شهرداری در شهرهای مانند ازنا، خرم آباد، بهارستان و معاون مالی شهرداری کرمانشاه به چشم می‌خورد.

به گزارش ایمنا، ۲۵ فروردین ماه امسال با رأی اکثریت اعضای شورای اسلامی شهر "محمدرضا توسلی" که سرپرست فرمانداری بویین میاندشت را بر عهده داشتند به عنوان شهردار گلپایگان انتخاب شد، اما پس از چند روز حکم ابقای وی در سمت فرمانداری شهرستان بویین میاندشت از سوی وزارت کشور تأیید شد و سرانجام شورای اسلامی شهر گلپایگان پس از رأی‌گیری از بین افراد دیگری که رزمه کاری خود را به شهرداری فرستاده بودند،  یحیی عیدی بیرانوند را به عنوان شهردار گلپایگان انتخاب کردند.

کد خبر 376197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.