اجرای ۱۵ طرح کنترل مبادی ورودی در شهرضا

شهرضا – فرمانده انتظامی شهرضا از اجرای ۱۵ طرح کنترل مبادی ورودی این شهرستان باهدف مقابله با انوع قاچاق خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، صادق کاظمزاده ظهر امروز (پنجشنبه) در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با اشاره به افزایش تولید مواد مخدر صنعتی، خاطرنشان کرد: استکبار جهانی و مافیای جهانی با افزایش این مواد به دنبال آسیب زدن به جوامع دیگر هستند.

وی با اشاره به افزایش واردات مواد مخدر صنعتی به کشور، تصریح کرد: باوجود افزایش قاچاق این مواد، قیمت آن‌ها کاهش یافته است.

فرمانده انتظامی شهرضا از کسب مقام نخست این شهرستان در استان در زمینه اجرای طرح‌های پاکسازی مناطق آلوده خبر داد و افزود: تاکنون ۹۸ طرح پاکسازی مناطق آلوده و ۱۵ طرح کنترل مبادی ورودی در این شهرستان اجرا شده است.

کاظمزاده با اشاره به وجود یکی از ایستگاه‌های کنترل و بازرسی انتظامی استان در این شهرستان‌، یادآور شد: همه شرایط شهرهای مرزی در شهرضا وجود دارد، بنابراین لازم است امکانات و تجهیزات بیشتری به این شهرستان اختصاص داده شود.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال ۹۸ تاکنون ۱۶۰ نفر از معتادان دستگیر و به کمپ‌های ترک اعتیاد معرفی شده‌اند، تصریح کرد: کمپ‌ها در تأمین هزینه نگهداری معتادان با مشکلاتی مواجه هستند و لازم است تدابیر جدی برای حمایت از آن‌ها اندیشیده شود در غیر این صورت این مراکز مجبور می‌شوند معتادان را آزاد کنند.

کد خبر 376189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.