۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱
کتانباف از شهرداری اهواز برکنار شد

در جلسه علنی شورای شهر اهواز که با موضوع استیضاح شهردار برگزار شد، منصور کتانباف با اکثریت آرای اعضا برکنار و موسی شاعری به عنوان سرپرست شهرداری اهواز انتخاب شد.

به گزارش ایمنا، در هفتاد و نهمین جلسه علنی شورای شهر اهواز که امروز (۲۶ اردیبهشت ماه) با حضور تمامی اعضای شورای شهر و شهردار اهواز برگزار شد، استیضاح منصور کتانباف انجام و شهردار اهواز با ۱۱ رای موافق برکنار شد.

پس از عزل شهردار، جلسه شورای اسلامی شهر اهواز با دستورکار انتخاب سرپرست شهرداری ادامه یافت. موسی شاعری معاون شهردار پیشین و علیرضا عالی‌پور معاون کنونی شهرداری اهواز گزینه‌های شورا برای سرپرستی شهرداری بودند که شاعری با ۱۱ رای موافق به عنوان سرپرست شهرداری اهواز انتخاب شد. عالی‌پور دیگر گزینه سرپرستی شهرداری اهواز دو رای موافق کسب کرد.

در این جلسه شاعری با رای اعضا، به عنوان شهردار اهواز انتخاب شد که مراحل تایید و صدور حکم وی، باید توسط وزارت کشور انجام شود .شاعری پیش از این معاون امور فرهنگی شهرداری اهواز در دوره قبل و در زمان شهرداری سید خلف موسوی بود.

کد خبر 376187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اهواز IR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
    0 0
    دلیل برکناری کتانباف دلسوزی و کارایی خو.ب ایشان است اینه جواب تکمیل پروژه ی پل ولایت و چهرشیر و پل رمپ دوم چهار شیر و پل جانباز زردشت