۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵
هوا دو درجه گرمتر می شود

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به فعالیت سامانه ناپایدار روی استان، گفت: طی ۲۴ ساعت آینده دمای هوا دو درجه افزایش خواهد داشت.

حجت الله علی عسگریان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی ناپایدار از امروز تا اواسط هفته آینده روی استان است، اظهار کرد: بر این اساس طی این مدت در بیشتر مناطق آسمان ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید تا شدید( گاهی طوفان لحظه ای) و برای ساعات بعداز ظهر  رگبار بهاری همراه با رعد و برق  و احتمال تگرگ پیش‌بینی می شود.

وی افزود: همچنان احتمال وقوع سیلاب های محلی و موقت در برخی مناطق بویژه مناطق غرب، جنوب و شمال استان وجود دارد.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت آینده دمای هوا در بیشتر مناطق استان دو درجه افزایش خواهد داشت ادامه داد: بیشینه دمای هوا در کلانشهر اصفهان در گرمترین ساعات امروز ۲۸ درجه سانتیگراد بالای صفر و  کمینه دما در خنکترین ساعات صبح فردا ۱۷ درجه سانتیگراد بالای صفر پیش بینی می شود.

علی عسگریان اضافه کرد: طی ۲۴ ساعت آینده خوروبیابانک و بویین و میاندشت به ترتیب با دمای ۳۳ و سه درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین و خنک ترین مناطق استان خواهند بود.

وی با اشاره به بارش های شب گذشته در برخی مناطق استان گفت: بیشترین بارندگی‌ها از شهرستان نطنز با میانگین پنج میلی‌متر، فریدونشهر با میانگین۴.۶ میلی‌متر، شهرضا با میانگین ۳.۸ میلی‌متر ، دهاقان با میانگین  ۲.۹ میلیمتر، اردستان با میانگین  ۴.۳ میلی‌متر گزارش شده است.

کد خبر 376173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.