منطقه ۱۲ متحول می‌شود

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان پروژه "پردیس خانواده محور" را به عنوان پروژه محرک توسعه این منطقه دانست و گفت: احداث این پروژه به افزایش سرانه‌های فرهنگی، ورزشی، تفریحی، اجتماعی و فضاهای سبز در این منطقه کمک خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی باقری صبح امروز _پنجشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه ۹۸_ در جلسه داوری پروژه‌های محرک توسعه مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان اظهار کرد: پروژه محرک توسعه منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با عنوان پردیس خانواده محور در زمینی به وسعت ۴۶ هزار مترمربع در خیابان بهارستان با کاربری‌های ورزشی، فرهنگی، تفریحی و اجتماعی طراحی شده است.

وی افزود: جانمایی پروژه پردیس خانواده محور در مجاورت خیابان بهارستان و موقعیت سوق الجیشی برای محلات مناطق ۱۲  و هشت شهرداری اصفهان، محله های کمتربرخورداری همچون ناصرخسرو و قرارگیری در مجاورت خط یک قطار شهری اصفهان مزایا و تحولات زیادی را برای این منطقه به همراه خواهد داشت.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان ادامه داد: یکی دیگر از قابلیت های پروژه پردیس خانواده محور افزایش سرانه‌های فضای سبز و تفریحی شهروندان ساکن در این منطقه است.

وی با بیان اینکه در پروژه پردیس خانواده محور فضایی برای بازی کودکان پیش‌بینی شده است، گفت: در بخش سرانه‌های فرهنگی پروژه سالن آمفی تئاتر، در بخش سرانه ورزشی احداث زمین‌های ورزشی و استخر پیش‌بینی شده و علاوه بر آن کافی شاپ و رستوران نیز در طراحی پروژه لحاظ شده است.

باقری تاکید کرد: اجرای پروژه پردیس خانواده محور خواسته شهروندان این منطقه است و ظرفیتی را فراهم خواهد کرد تا افراد همراه با خانواده خود ساعات اوقات فراغت را در آن بگذرانند.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه قابلیت سرمایه‌گذاری دارد، همچنین به اصلاح بافت فرسوده و جلوگیری از توسعه‌های غیرقانونی کمک شایانی خواهد کرد.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با بیان اینکه تا کنون ۶۵ درصد تملک زمین پروژه پردیس خانواده محور انجام شده است، افزود: در بودجه سال جاری منطقه ۱۱ میلیارد تومان اعتبار برای احداث این پروژه پیش‌بینی شده است که امیدواریم در آینده نزدیک وارد فاز اجرایی شود.

کد خبر 376161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.