سیلاب به شبکه توزیع آب ۳ روستای مشهد اردهال آسیب زد

سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان با اشاره به سیلاب ناگهانی در مشهد اردهال کاشان، گفت: در پی وقوع این حادثه خطوط و شبکه توزیع آب سه روستای این شهرستان دچار شکستگی و آب‌بردگی شده بود که تیم‌های عملیاتی این شرکت در حال رفع مشکلات رخ داده هستند.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو، هاشم امینی اظهار کرد: در پی وقوع این حادثه خط انتقال روستای علوی شهرستان با جمعیتی بالغ بر ۷۰۰ نفر دچار آب‌بردگی شده است که در حال حاضر آب حداقلی از روستای مجاور وصل شده و کمبود آب در این منطقه وجود دارد.

وی افزود: خط انتقال آب روستای باری کرسف نیز با جمعیتی بالغ بر ۶۰۰ نفر دچار شکستگی شده و فعلا از ذخیره مخزن استفاده می‌شود.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان ادامه داد: همچنین در روستای غیاث‌آباد با جمعیتی بالغ بر ۴۰۰ نفر شبکه توزیع دچار آب بردگی شده و آب ۱۰۰ خانوار قطع است که تیم‌های عملیاتی این شرکت در حال رفع مشکلات رخ داده هستند.

به گزارش ایمنا، عصر سه شنبه این هفته سیلی ناگهانی در شهرستان آران و بیدگل و شهر مشهد اردهال کاشان جاری شد. بر اساس اعلام مسئولان تا آخر هفته نیز شاهد بارش‌های رگباری و صاعقه به ویژه در مناطق کوهستانی استان اصفهان خواهیم بود.

کد خبر 376149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.