بهنام جان، هر جا هستی از دنیای ما بهتره

همیشه می‌خندیدی و خوشحال بودی. حتی تو بدترین شرایط بیماریت هم روحیت و انرژیت بی نظیر بود. امروز اونایی که بدترین کارا رو در حقت کردن بیشتر از همه برات گریه می‌کنن.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ملیکا شریفی نیا با قرار دادن ویدیویی از بی احترامی یک راننده به رفتگری در یکی از کشورهای آسیایی، در اینستاگرامش این گونه آورده است:

یک آدم حسابی به تمام معنا، چقدر دلم می‌خواست جای اون رهگذر عزیز بودم. جای دو تا مشت حسابی روی صورت اون دوست بی شعورمون بدجوری خالیه.

 شما بودین چه برخوردی باهاش می‌کردین؟

بهنوش طباطبایی با انتشار عکسی از خود در کنار علیرضا قربانی، پس از شرکت در کنسرت این خواننده، در اینستاگرام خود نوشته است:

 عجب شب دل انگیزی بود، کنسرت با من بخوان، جناب علیرضا قربانی عزیز که برای نخستین بار بود که موسیقی ایرانی با همراهی موسیقی الکترونیک اجرا شد. در واقع نوعی از موسیقی الکترو آکوستیک که در آن آوازهایی به صورت بداهه خوانی و تصانیف و قطعاتی با همراهی سازهای آکوستیک و فضای موسیقی الکترونیک اجرا شد. عجب حال خوبی داشت وقتی همه ما با هم از روزگار غریبی ست نازنین می‌خواندیم.

نمانده در دلم دگر توان دوری چه سود از این سکوت و آه، از این صبوری

توای طلوع آرزوی خفته در باد

بخوان مرا توای امید رفته از یاد

عماد طالب زاده، خواننده پاپ کشورمان، در صفحه شخصی خود خبر از اجرای کنسرت‌هایش در ماه مبارک رمضان داده است:

برای اولین بار کنسرت در ماه رمضان. اصلاً تو این شب‌ها بیرون بودن و شادی کردن یه حال دیگه ای داره. ماه برکت است و شادی. کنسرت مشترک من و دوستان هنرمندم در برج میلاد تهران، در تاریخ بیست و هفتم اردیبهشت، بلیط فروشی از فردا رأس ساعت ۱۴ در ایران کنسرت. تجربه‌ای جالب و متفاوت برای من. به رهبری ارکستر دوست هنرمندم انوشیروان تربتی و مدیریت شرکت فرهنگ گستر صبا به مدیریت امیر خائف زاده عزیزم. تشکر ویژه از برج میلاد و مدیریت محترم برج و همینطور دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی.

به امید دیدار تک تکتون

زانیار خسروی، خواننده جوان کشورمان، به مناسبت درگذشت بهنام صفوی در اینستاگرامش آورده است:

اولین باری که دیدمت فکر کنم دوازده سیزده سال پیش بود و همه بهت حسودیم می‌شد چون همیشه می‌خندیدی و خوشحال بودی. حتی تو بدترین شرایط بیماریت هم روحیت و انرژیت بی نظیر بود. امروز اونایی که بدترین کارا رو در حقت کردن بیشتر از همه برات گریه می‌کنن. اونایی که تو سال‌های اوجت، پنج سال جلوی خوندنتو گرفتن کلی ابراز ناراحتی می کنن. ولی باز هم مهم نیست، چون میدونم الانم داری می‌خندی، مثل همیشه. آخرین باری که دیدمت دقیقاً هجده روز پیش بود.

سفر سلامت

به دل بماند

 امید دیدار

خدانگهدار

احسان علیخانی نیز به بهانه درگذشت بهنام صفوی، با پست کردن این عکس در اینستاگرام خود نوشته است:

مؤدب و همیشه آرام بود. بدون عقده نسبت به دیگران. خیلی سختی کشید، خودش و خانوادش و در نهایت رفت.

تسلیت به خانواده داغدارش.

بهنام جان، هر جا هستی حتماً از دنیای ما بهتره، به سلامت رفیق

کد خبر 376087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.