اختصاص بیش از ۱۳ میلیارد تومان اعتبار برای ۱۶ طرح عمرانی

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: با بررسی بودجه پیش‌بینی شده در سال ۹۸ و اولویت‌بندی طرح‌های عمرانی، برای اجرای ۱۶ طرح عمرانی در سال‌جاری با اعتبار ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان برنامه ریزی شده است.

ایرج مظفر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: مهمترین پروژه اجرایی در منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان احداث خیابان مصلی حد فاصل میدان شهید فهمیده تا چهارراه فرسان با یک میلیارد تومان اعتبار است.

وی با بیان اینکه بیشترین اعتبار در این منطقه به پروژه‌های روکش و ترمیم آسفالت به مبلغ سه میلیارد تومان تخصیص داده شده است، افزود: یکی از عمده اقدامات مهم عمرانی صورت گرفته در سال‌جاری آزادسازی و تملک ۵۰ درصد از مساحت اراضی در محدوده پروژه حلقه حفاظتی در این منطقه شامل اراضی پروژه تقاطع غیر همسطح در بزرگراه شهید اردستانی و یک کیلومتر از مسیر حلقه حفاظتی است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان ادامه داد: مبلغ یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به زیرسازی مسیر ویژه اتوبوس تندرو خط یک حد فاصل میدان احمدآباد تا قدس و احداث مسیر سامانه اتوبوس تندرو اصفهان (ساتا) از میدان لاله تا میدان احمدآباد اختصاص داده شده است.

وی گفت: از دیگر پروژه های عمرانی منطقه ۱۰ تکمیل احداث فرهنگسرای حصه و ساماندهی و بهینه سازی تالار هنر با مجموع هزینه سه میلیارد تومان است.

مظفر از اختصاص پنج میلیارد تومان اعتبار به سایر پروژه‌های اجرایی در این منطقه خبر داد و تصریح کرد: این اعتبار شامل اجرای پروژه‌های عمرانی احداث خیابان هفت تیر حدفاصل خیابان سپیده کاشانی تا خیابان پروین، اصلاح نرده و حفاظ میدان قدس، تکمیل پیاده رو سازی خیابان پروین و پیاده روسازی ضلع شمالی میدان قدس و خیابان صباحی، اصلاح هندسی تقاطع خواجه عمید - جی، تجهیز ایستگاه آتش نشانی ظفر، احداث منبع آب غربی کلکتور، ساماندهی پارک‌های شهری لاله و پروین است.

کد خبر 376083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.