راه‌اندازی مجتمع خدماتی در باغ رضوان

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان گفت: با همکاری سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های شهرداری اصفهان و پس از انتخاب سرمایه‎گذار یک مجتمع خدماتی در این آرامستان احداث و راه‌اندازی خواهد شد.

سیدرضا جعفریان‌فر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: به منظور رفاه هر چه بیشتر شهروندانی مجموعه خدماتی و پذیرایی آرامستان باغ رضوان شامل سالن‌های ترحیم و غذاخوری در دست طراحی است تا از دغدغه شهروندان در اجرای مراسم خود در شرایط سخت روحی بکاهد.

وی افزود: طرح احداث مجتمع خدماتی در آرامستان باغ رضوان از طریق سازمان مشارکت‌های شهرداری اصفهان پس از انتخاب سرمایه گذار، عملیاتی و اجرایی خواهد شد.

 مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان گفت: این سازمان در راستای خدمات‌رسانی بیشتر و تسریع و تسهیل در انجام امور بستگان متوفی و مراجعان به آرامستان باغ رضوان برای تهیه حفره، تغسیل، تکفین و سایر خدمات پس از دفن، واحد خدمات اداری و پذیرش امور متوفیان را در محل اتاق شماره یک در مجاورت سالن تطهیر در آرامستان باغ رضوان راه‌اندازی و فعال کرده تا بستگان متوفی دیگر نیاز به مراجعه به ساختمان اداری نداشته باشند.  

وی با بیان اینکه دارندگان فیش بانک ملی و اسناد قدیمی قبر از سال ۱۳۶۳ تا سال۱۳۸۰ در آرامستان باغ رضوان که ثبت سیستم نشده برای صدور سند پیش مجوز دفن، حداکثر تا پایان خردادماه  ۱۳۹۸ فرصت دارند برای تکمیل اطلاعات و صدور سند با همراه داشتن مدارک شناسایی مالک فیش و یا سند به واحد امور متوفیان اتاق شماره ۲۷ واقع در ساختمان اداری آرامستان باغ رضوان مراجعه کنند، تصریح کرد: درصورت مراجعه نکردن پس از مهلت تعیین شده، فیش‌های بانک ملی مربوط به خرید حفره از سال ۶۳ تا سال ۸۰ فاقد اعتبار خواهد بود.

جعفریان‌فر ادامه داد: افرادی که حفره در آرامستان باغ رضوان رزرو و هزینه آن را پرداخت نکرده‌اند تا پایان اردیبهشت‌ماه سال‌جاری فرصت دارند برای تعیین تکلیف و صدور سند پیش مجوز دفن به واحد امور متوفیان آرامستان باغ رضوان مراجعه کنند، در غیر این صورت تمام رزروها ابطال می‌شود.

کد خبر 376080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.