اختصاص اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی برای محرومیت زدایی

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان با بیان اینکه غبار محرومیت از این منطقه زدوده می شود، گفت: طرح جامع برای دو صحرای سودان با ۲۸ هکتار و باتان با ۳۴ هکتار برای تفکیکی‌هایی که دارای سرانه است به منظور ارتقاء کیفیت ساخت و سازها تبیین شده است.

علی شمسی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در صحرای سودان فضای سبز پنج هکتاری پیش بینی شده البته منتظر تأیید اداره کل راه و شهرسازی و استانداری اصفهان هستیم تا در برنامه‌های سال آینده اقدامات لازم برای احداث آن صورت گیرد.

وی با بیان اینکه امسال ۱۰ میلیارد تومان برای رفع محرومیت شهری توسط شهرداری مرکزی اصفهان اعتبار پیش‌بینی شده که با وصول آن می‌توان اقدامات بسیار خوبی را در منطقه اجرایی کرد، افزود: منطقه ۱۴ در حال توسعه و پیشرفت است و امیدواریم به زودی شاهد محرومیت زدایی از این منطقه باشیم.

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان گفت: باتوجه به سیاست‌های پیش رو، رفع محرومیت را در اولویت برنامه‌ها قرار داده‌ایم و با افتتاح پروژه‌های عمرانی در سال‌جاری شاهد پویایی و رشد این منطقه خواهیم بود.

وی با اشاره به پروژه های عمرانی منطقه ۱۴ در سال جاری، خاطرنشان کرد: برای ادامه آزادسازی خیابان محوری اصفهانی در بودجه سال جاری منطقه اعتبار لازم درنظر گرفته شده البته آزادسازی آن تدریجی خواهد بود.

شمسی ادامه داد: خیابان فرهیختگان به عرض ۳۶ متر و طول پنج کیلومتر نیمه دوم امسال در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت و مشکلات ترافیکی منطقه را تا حد زیادی برطرف خواهد کرد.

وی با بیان اینکه تاکنون ۳۸درصد آزاد سازی خیابان مهدیه انجام شده است، افزود: زیرسازی، روکش آسفالت خیابان های الهیه، آوا و چندخیابان محله‌های دیگر منطقه ۱۴ در سال جاری انجام می شود که برای اجرای آنها هفت میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده است.

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان گفت: برای ساخت ورزشگاه عمان سامانی ۳.۵ میلیارد تومان جهت اجرا و یک میلیارد تومان اعتبار برای آزادسازی در نظر گرفته شده، همچنین برای ساخت ورزشگاه ارزنان نیز ۵.۵ میلیارد تومان هزینه اجرا و ۱.۵ میلیارد تومان جهت آزادسازی اعتبار پیش‌بینی شده است.

کد خبر 376078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.