تاریخ لطفا تکرار شو

صد و نود و هفتمین شماره رسانه الکترونیک"فوتبال اصفهان" منتشر شد.

"تاریخ لطفا تکرار شو" عنوان اصلی این رسانه است که به لیگ هشتم  اشاره دارد، زمانی که استقلال توانست پیام مشهد را شکست دهد و برخلاف پیش بینی‌ها ذوب آهن برابر فولاد خوزستان شکست خورد تا قلعه‌نویی با تفاضل گل عنوان قهرمانی را کسب کند. سپاهان امسال هم برای قهرمانی باید استقلال خوزستان را شکست دهد و از آن سو منتظر باخت پرسپولیس برابر پارس جنوبی باشد.

"سپاهان و سایرین بی‌خیال تعارفات مکرر پرسپولیس" دیگر عنوان مهم این رسانه الکترونیک است که به چهار تساوی متوالی پرسپولیسی‌ها در هفته‌های اخیر لیگ اشاره داشته که هیچ یک از مدعیان نتوانستند از این فرصت استفاده کرده و به صدر جدول برسند و در یکی از رقابتی‌ترین ادوار لیگ هر ٥مدعی قهرمانی جام را به یکدیگر تعارف کردند.

"ذوبی‌ها به کربلا باز خواهند گشت"دیگر عنوان صفحه اصلی صد و نود و هفتمین شماره "فوتبال اصفهان"است که به نقل از سایت باشگاه ذوب آهن خبر برگزاری دیدار ذوب آهن برابر حریف عربستانی در ورزشگاه کربلا را می‌دهد، دیداری که پیش از این و با توجه به اتفاقات به وجود آمده در بازی ذوب برابر الزورا قرار بود در دبی برگزار شود که به دلیل تاخیر در ارسال، درخواست مورد موافقت وزارت خارجه امارات قرار نگرفت.

برای مشاهده صفحات فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 376065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.