جدال بالانشین‌های لیگ برتر بانوان

مهمترین دیدارهای هفته شانزدهم لیگ برتر بانوان بین چهار تیم بالای جدول برگزار می شود و تیم های اصفهان با کسب امتیاز کامل از این دیدارها می توانند به صعود یک پله ای خود امیدوار شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، با توجه به گرمی هوا و مصادف شدن دیدارهای لیگ برتر بانوان با ماه مبارک رمضان از هفته گذشته دیدارهای لیگ کوثر به بعد از افطار منتقل شد تا بانوان فوتبالیست بعد از زمان افطار به رقابت بپردازند.

یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بین تیم های بالای جدول در هفته شانزدهم انجام خواهد شد؛ شاگردان سمیه شهبازی باید میهمان شهرداری بم صدر جدولی باشند.

دیدار سپاهان و شهرداری بم در حالی برگزار می‌شود که تیم شهرداری بم هفته گذشته در مقابل یکی دیگر از مدعیان یعنی شهرداری سیرجان متوقف شد و به‌تساوی رضایت داد ولی در مقابل سپاهان هفته گذشته توانست همیاری ارومیه را با نتیجه دو بر صفر شکست دهد تا همیاری بدون امتیاز راهی خانه شود.

تیم فوتبال بانوان سپاهان با ۳۴ امتیاز در رده سوم جدول و تیم شهرداری بم با ۴۳ امتیاز صدرنشین بلامنازع جدول لیگ است.

دیدار ذوب‌آهن و شهرداری سیرجان در حالی برگزار می‌شود که تیم سیرجان هفته گذشته در مقابل یکی از مدعیان اصلی لیگ یعنی شهرداری بم متوقف شد و با نتیجه یک‌بریک امتیازات بین دو تیم تقسیم شد. تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن هفته گذشته با نتیجه سنگین ۶ بر صفر لران زاگرس قعر جدولی را شکست داد تا خودشان را به یک امتیازی تیم همشهری، سپاهان برساند. بیان محمودی و شاگردانش برای بدست آوردن سکوی سوم لیگ برتر بانوان باید این هفته شهرداری سیرجان را شکست دهند و منتظر بازی سپاهان و شهرداری بم باشند.

تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن با ۳۳ امتیاز در رده چهارم جدول و تیم شهرداری سیرجان با ۳۶ امتیاز در رده دوم جدول لیگ بانوان قرار دارند.

کد خبر 376056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.