۲۳۰ شرکت کننده در مسابقات کاراته مولای عرشیان

مسابقات کاراته پسران در رده سنی خردسالان، نونهالان و نوجوانان با شرکت ۲۳۰ نفر و باانجام ۲۳۰ دیدار آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان با کمک هیئت‌های ورزشی و سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان از دوشنبه _۱۶ اردیبهشت‌ماه_آغاز گردیده و کماکان ادامه دارد.

مسابقات کاراته پسران در رده سنی خردسالان، نونهالان و نوجوانان با شرکت ۲۳۰ نفر و باانجام ۲۳۰ دیدار از شب گذشته در مجموعه ورزشی کوثر و در حضور ۵۰۰ نفر تماشاچی آغاز گردید.

رقابت‌های واترپلو پسران از هفته پیش آغاز شده بود؛ شب گذشته ۲۳ اردیبهشت ماه با انجام  دو دیدار در استخر نمونه مجموعه ورزشی کرد آباد ادامه داشت تا در نهایت تیم‌های برتر مشخص شوند.

مسابقات‌ ووشو استان اصفهان از امشب چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه به مدت سه روز در خانه ووشو مجموعه ورزشی مارچین برگزار خواهد شد. ووشوکاران در رده های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان ساعت ۲۱ شب با هم به رقابت خواهند پرداخت.

ضمناً سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان در نظر دارد مسابقات ویژه‌ای را برای جانبازان و معلولان  در ادامه ماه رمضان برگزار کند.

مسابقات پیش رو در جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان که برای اجرای آن‌ها تدابیر لازم انیشیده شده است، به شرح زیر می‌باشد:

تیراندازی با کمان، اسکواش، والیبال بانوان، دو میدانی، کونگ فو، هندبال، مچ اندازی، تیراندازی با تفنگ، کبدی، بوکس، کشتیباستانی، اسکیت سرعت، هاکی، فوتبال گل کوچک، فوتسال دانشجویان دانشگاه اصفهان

کد خبر 376048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.