اختصاص ۲۰ میلیارد برای پروژه انتقال پساب به شهرک رازی شهرضا

شهرضا _ مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان گفت: اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه خط انتقال پساب به شهرک رازی شهرضا در نظر گرفته شده است.

محمدجواد بگی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، اظهار کرد: شهرک رازی شهرضا بزرگترین شهرک شیمایی کشور به مساحت مصوب هزار و ۵۰۰ هکتار است که تاکنون هزار هکتار از آن عملیاتی شده است.

وی ادامه داد: امکانات زیربنایی این شهرک از قبیل آب، برق، گاز، تصفیه‌خانه، پل زیرگذر، آتش‌نشانی و فیبرنوری کامل و موقیعت مناسبی برای فعالیت صاحبان سرمایه و کارآفرینان است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان با اشاره به بازدید اخیر استاندار اصفهان از بعضی واحدهای صنعتی این شهرک، خاطرنشان کرد: در دیدار استاندار با کارآفرینان و صنعتگران این شهرک مهمترین مشکلات و نیازهای آنان مطرح و برای رفع نیازهایی همچون احداث زیرگذر جدید، تأمین آب شرب از طریق خرید چاه کشاورزی یا اتصال به شبکه لوله‌کشی، تکمیل آسفالت و سایر زیرساخت‌های آن تصمیماتی گرفته شد.

بگی با اشاره به پروژه خط انتقال پساب تصفیه‌خانه شهری شهرضا به شهرک رازی این شهرستان، یادآور شد: طول مسیر این پروژه ۲۵ کیلومتر و ظرفیت آن ۹۰ لیتر بر ثانیه است که تاکنون ۶۰ درصد از مراحل اجرایی آن انجام شده است.

وی با بیان اینکه در سال ۹۸ اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان برای تکمیل خط انتقال پساب تصفیه‌خانه شهرضا به این شهرک اختصاص داده شده است، تصریح کرد: این پروژه تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد. 

کد خبر 376042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.