هیئت و کمیته به یکدیگر کمک کنند/کمیته‌ها روی پای خودشان بایستند

رییس هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان گفت: هیئت وظایفی در قبال کمیته‌ها دارد اما نمی‌شود که همه کارها را بر دوش هیئت بگذاریم، باید هر دو به یکدیگر کمک کنند.

حمیدرضا غزنوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص شکل‌گیری تیم‌های بانوان و آقایان سپک تاکرا، اظهار کرد: تیم نوجوانان بانوان باهمکاری شهرزاد سلیمانی که به صورت تخصصی در رشته سپک تاکرا فعالیت داشت راه اندازی شد، تیم آقایان هم شکل گرفته که به زمان احتیاج دارند و تمرینات تیم‌ها در باشگاه‌های شخصی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه کمیته سپک تاکرا با سانس سالن‌ها مشکل دارد، تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان باشگاه در اختیار ما قرار داده است که دوستان ساعت سالن را مناسب ندیدند.

رییس هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان با بیان اینکه کمیته‌های ورزشی باید بتواند روی پای خودشان بایستند، افزود: کمیته سپک تاکرا از این موضوع جدا نیست و رییس کمیته باید آن را کنترل کند؛ هیئت وظایفی در قبال کمیته‌ها دارد اما نمی‌شود که همه کارها را بر دوش هیئت بگذاریم، باید هیئت و کمیته به یکدیگر کمک کنند.

غزنوی در رابطه کمک به کمیته سپک تاکرا، خاطرنشان کرد: به همه کمیته‌ها کمک می‌کنیم که سپک تاکرا هم جزوی از آن‌هاست. امسال تمامی هزینه‌های رفت و برگشت کمیته‌ها به مسابقات را پرداخت کرده‌ایم اما دلیلی ندارد هیئت همه وظایف کمیته‌ها را بر دوش بکشد.

وی با اشاره به اینکه دوربین‌های صداوسیما و رسانه‌ها به زیر مجموعه  انجمن‌های ورزشی توجهی ندارند، تاکید کرد: اسپانسر برای تبلیغ می‌آید و اگر ورزشی زیر نظر دوربین‌ها نباشد، اسپانسر هم تمایلی برای همکاری نشان نمی‌دهد. 

رییس هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان اضافه کرد: بعضی کمیته‌ها مثل بیسبال، اسپانسر دارند و این مسئله به میزان فعالیت یک کمیته ورزشی بر می‌گردد.

کد خبر 375984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.