۳۳ درصد بودجه امسال شهرداری به حفظ فضای سبز اختصاص یافته است

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه حفظ فضای سبز شهر اصفهان از اولویت‌های خدمات شهری در سال جاری است گفت: ۲۴۳ میلیارد تومان معادل ۳۳ درصد کل بودجه خدمات شهری برای تملک، احداث و حفظ و نگهداری پارک‌ها و فضای سبز شهر در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایمنا، حسین امیری در جلسه برنامه‌ریزی و کنترل پروژه‌های معاونت خدمات شهری با بیان اینکه بودجه خدمات شهری در دو بخش عمرانی و جاری تعریف می‌شود اظهار کرد: از ۷۳۰ میلیارد تومان بودجه اختصاص داده شده، ۵۱۰ میلیارد تومان برای اجرای پروژه‌های عمرانی و ۲۲۰ میلیارد تومان برای هزینه‌های جاری اختصاص داده شده است.

وی با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی تعریف شده با جدیت دنبال می‌شود تصریح کرد: در سال‌جاری با اجرایی شدن پروژه‌های عمرانی خدمات شهری در مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان تحولات چشمگیری را در شهر شاهد خواهیم بود.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه حفظ فضای سبز شهر اصفهان از اولویت‌های خدمات شهری در سال جاری است تصریح کرد: ۲۴۳ میلیارد تومان معادل ۳۳ درصد کل بودجه خدمات شهری برای تملک، احداث و حفظ و نگهداری پارک‌ها و فضای سبز شهر در نظر گرفته شده است همچنین ۱۱۰ میلیارد تومان برای توسعه، نگهداری و اصلاح شبکه آبیاری و ۱۱ میلیارد تومان برای حفظ مادی‌ها و انهار شهر اختصاص داده شده تا سرسبزی و شادابی شهر حفظ شود.

امیری افزود: در بودجه امسال خدمات شهری برای نظافت و بهداشت محیط شهری ۱۵۶ میلیارد تومان معادل ۲۱ درصد بودجه در نظر گرفته شده تا همچنان اصفهان بتواند از لحاظ نظافت و پاکیزگی در بین شهرها سرآمد باشد.

وی توجه به مدیریت بحران را برای مقابله صحیح با خطرات و پیشامدهای ناگوار ضروری دانست و عنوان کرد: به منظور مدیریت صحیح حوادث نامترقبه ۸۸ میلیارد تومان از بودجه به این مقوله اختصاص یافت تا بتوانیم در مواقع بحران با برنامه‌ریزی صحیح و عملکرد به موقع و متناسب از آسیب‌های احتمالی جلوگیری کنیم.

امیری اضافه کرد: این بودجه شامل احداث پنج ایستگاه جدید آتش نشانی، خرید تجهیزات آتش‌نشانی و راه‌اندازی ایستگاه‌های جدید است.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان اظهار کرد: برای زیباسازی شهری ۴۹ میلیارد تومان، روشنایی و بهینه سازی تأسیسات ۳۱ میلیارد تومان، کرایه ماشین‌آلات ۱۳ میلیارد تومان و همچنین خرید ماشین آلات عمرانی سازمان خدمات موتوری پنج میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

امیری افزود: مابقی بودجه سال ۹۸ خدمات شهری در بخش انرژی، مهار آب‌های سطحی، کنترل، نظارت، تعمیر و نگهداری معابر و ابنیه شهری و سرویس‌های بهداشتی هزینه می‌شود.

کد خبر 375970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.