طرح پایش سلامت کارکنان شهرداری باید اجرا شود

شهردار تهران گفت: با توجه به اینکه شغل تعدادی از همکاران در شهرداری تهران جزء مشاغل سخت محسوب می‌شود باید در معرض پایش مستمر قرار بگیرند.

به گزارش ایمنا، پیروز حناچی با اشاره به افتتاح مرکز دائمی پایش سلامت کارکنان و بازنشستگان شهرداری تهران، اظهار کرد: با توجه به اینکه شغل تعدادی از همکاران در شهرداری تهران جزء مشاغل سخت محسوب می‌شود باید در معرض پایش مستمر قرار بگیرند و با افتتاح این مرکز فرصتی فراهم شد تا کارکنان و بازنشستگان شهرداری به طور مرتب مورد پایش سلامت قرار گیرند.

وی در رابطه با «طرح جامع مدیریت یکپارچه شهری» که در مجلس مطرح است، گفت: اینکه مفاهیم مدیریتی بازبینی و مفاهیمی متناسب با شرایط امروز تعریف شوند، اقدام درستی است اما این کار باید با هماهنگی دولت انجام شود چراکه تبعات و بار مالی زیادی به همراه دارد؛ به طور کلی، لوایح زیربنایی ترجیحا باید از سوی دولت ارائه شوند.

حناچی در مورد اینکه قرار بود نمایشگاه‌های پرمخاطب در تهران برگزار نشوند و این در حالی است که یک ماه دیگر نمایشگاه الکامپ در پایتخت برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: در این زمینه مذاکراتی با شرکت نمایشگاه‌ها شروع کرده‌ایم که در صورت به نتیجه رسیدن اعلام می‌کنیم؛ البته این مذاکرات به نمایشگاه الکامپ نمی‌رسد.

کد خبر 375952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.