سهم تسهیلات بانکی اصفهان ۴ برابر می‌شود/ پاسخگویی به صنعتگران بدون وقت قبلی

استاندار اصفهان گفت: در حضور رییس کل بانک مرکزی تصویب شد که تسهیلات بانکی استان اصفهان تا چهار برابر افزایش پیدا کند، مصوبات آن جلسه در دست بررسی است اما خواستاریم که روند اجرایی شدن این مصوبه تسریع یابد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس رضایی صبح امروز سه شنبه -۲۴ اردیبهشت‌ماه- در نشستی با صنعتگران و فعالان اقتصادی در شهرک صنعتی رازی اظهار کرد: امروز جمع شدیم تا درد دل صنعتگران را بشنویم و تا جایی که ممکن است نسبت به حل مشکلات واحدهای صنعتی اقدام کنیم.

وی افزود: هدف برگزاری چنین جلساتی این است که در جهت اجرایی کردن فرمان مقام معظم رهبری یعنی "رونق تولید" در جایگاه عمل و اقدام اجرایی گامی برداریم.

استاندار اصفهان با بیان اینکه امروز مقصر مسائل به وجود آمده ترامپ است گفت: ریشه بسیاری از مشکلاتی که برای ارز به وجود آمده، ترامپ است. باید مشکلات را ریشه‌یابی کنیم و شرایط خاص را در نظر بگیریم.

رضایی افزود: همه محدودیت‌هایی که در ادارات و بانک‌های مختلف وجود دارد به دلیل قوانین بالادستی و شرایط کشور است نه اینکه مدیران و کارمندان بخواهند با صنعتگران مقابله کنند و مانعی برای آنها باشند.

وی اضافه کرد: حل مسائلی که وجود دارد وظیفه مدیران استانی است، اما هنوز عزمی برای حل این مشکلات در مدیران و مردم به وجود نیامده‌ است.

استاندار اصفهان با بیان اینکه نیاز است عزم کلانی برای حل مشکلات صنعتگران به وجود آید گفت: باید همه شرایط در نظر گرفته شود، بخشی از مشکلات تقصیر خودمان است.

 رضایی افزود: مدیران به قوانینی که در کار و تامین اجتماعی دست‌وپاگیر صنعتگران شده است آگاه نیستند.

وی اعلام کرد: من به همراه معاون اقتصادی و معاون توسعه منابع بدون نیاز به وقت قبلی از ساعت ۱۵ تا ۱۸ روزهای یکشنبه در استانداری اصفهان آماده پاسخگویی در حوزه صنعت، معدن و بازرگانی هستیم.

 استاندار اصفهان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تاسیس زیرگذر شهرک صنعتی رازی باید با مشارکت اداره راه‌ و شهرسازی و شهرک‌های صنعتی و همچنین فرماندار شهرستان شهرضا انجام شود.

وی تاکید کرد: صدور مجوز برای حفر چاه آب مشکل است، پیشنهاد می‌کنم در صورت امکان برای رفع مشکل آب شرب شهرک رازی چاه خریداری شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، استاندار اصفهان و هیئت همراه وی امروز سه شنبه -۲۴ اردیبهشت‌ماه- از شهرک صنعتی رازی واقع در شهرستان شهرضا دیدن کردند و پای درددل صنعتگران این شهرک نشستند.

پیش از این استاندار اصفهان از شهرک‌های صنعتی جی و مورچه خورت استان بازدید کرده بود.

کد خبر 375946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.