۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴
ضرورت تأسیس اتاق بازرگانی در شهرضا

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت شهرضا گفت: باتوجه به وجود بیش از سه هزار هکتار منطقه صنعتی در این شهرستان لازم است در آن اتاق بازرگانی برای تسهیل صدور کارت بازرگانی تأسیس شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، رضا جابری امروز(یکشنبه) در نشست صمیمی استاندار با فعالان صنعتی این شهرستان اظهار کرد: اخذ مالیات بر ارزش افزوده به عنوان معضل بزرگی در عرصه تولید مانع توسعه و پیشرفت واحدهای صنعتی شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر از تولیدکنندگان مالیات بر ارزش افزوده و مالیات بردرآمد اخذ می‌شود تصریح کرد: در کشورهای توسعه یافته تنها مالیات بر ارزش افزوده گرفته می شود و تولیدکننده می‌تواند سایر منابع درآمدی خود را صرف توسعه و بهبود واحد صنعتی کند.

رییس خانه صنعت و معدن شهرضا تأکید کرد: قوانین به گونه‌ای تبیین شده است که مدیران میانی و شهرستانی ابتکار عمل را در دست ندارند و بررسی تقاضاهای تولیدکنندگان و صنعتگران در فرایند بروکراسی اداری در مدت زمان طولانی گرفتار می‌شود.

جابری ادامه داد: کاهش قدرت خرید مردم و افزایش هزینه‌های تولید در سالیان اخیر باعث رکود واحدهای صنعتی شده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به وجود بیش از سه هزار هکتار منطقه صنعتی در شهرضا لازم است شعبه‌ اتاق بازرگانی برای تسهیل صدور کارت بارزگانی در این شهرستان تأسیس شود.

رییس خانه صنعت و معدن شهرضا با اشاره به مشکلات معدن داران این شهرستان یادآور شد: منطقه صنعتی پرزان فاقد آسفالت مناسب، زیرگذر و لوله کشی آب آشامیدنی است.

کد خبر 375939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.