پیشنهادهای عربی و ایرانی برای مرد محبوب سپاهان

صد و نود و ششمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

"برای قهرمانی غول کشی لازم بود" عنوان اصلی این رسانه است که به نقل از خبرگزاری ایمنا و در بررسی دیدارهای نیم فصل دوم سپاهان مطرح شده است. در این مطلب سپاهان را تیمی متوسط در نتیجه گیری برابر تیم‌های قوی و مدعی دانسته و از ١٥ امتیازی که می‌توانست برابر تیم‌های مدعی کسب کند تنها ٣ امتیاز به دست آورده است.

"پیشنهادهای عربی و ایرانی برای مرد محبوب این روزهای سپاهان" دیگر عنوان مهم این رسانه الکترونیک است که با توجه به پایان قرارداد "کی‌روش استنلی" چند تیم عربی و یکسری تیم‌های داخلی خواهان به خدمت گرفتن این مهاجم برزیلی سپاهان هستند. در این بین باشگاه سپاهان اعلام کرده استنلی را برای فصل بعد نگه خواهد داشت.

"علی منصور فاتح دوئل با اساتید" دیگر عنوان صفحه اصلی صد و نود و ششمین شماره "فوتبال اصفهان" است که پس از شکست قطبی و فولاد برابر ذوب آهن، منصوریان یک مربی است که حداقل یکبار تمامی مربیان سابق خود را شکست داده است. منصوریان همراه نفت دو مرتبه استقلال قلعه‌نویی را شکست داد و با همان نفت، تیم پیکان به سرمربیگری صمد مرفاوی را در هم کوبید؛ منصوریان با ذوب آهن توانست فولاد قطبی را از پیش رو برداشت.

"فینال جام حذفی احتمالا در مشهد" دیگر عنوان این رسانه الکترونیک است که با توجه به صحبت‌های فتاحی رییس کمیته برگزاری مسابقات، دیدار فینال جام حذفی به دلیل گرمی هوا در خرمشهر نخواهد بود و این دیدار به احتمال زیاد در ورزشگاه امام رضا مشهد برگزار می‌شود.

"جام برای پرسپولیس به خطر می‌افتد" تیتر پایانی فوتبال اصفهان است.

برای مشاهده صفحات فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 375935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.