حمایت از مردم مناطق محروم سبب شکوفایی استعدادهای آن‌ها می‌شود

تیران_معاون اجتماعی بهزیستی استان اصفهان گفت: خیران سرمایه‌های مهم سازمان بهزیستی در ارائه خدمات به مددجویان تحت پوشش این سازمان هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، مجتبی ناجی در جلسه تکریم و معارفه رییس اداره بهزیستی این شهرستان با بیان اینکه خیران و افراد فعال اجتماعی در تحقق اهداف سازمان بهزیستی کمک زیادیمی‌کنند اظهار کرد: خیران و فعالان اجتماعی سرمایه‌های مهم سازمان بهزیستی در ارائه خدمات به مددجویان تحت پوشش این سازمان هستند که نقش آن‌ها را نمی توان نادیده گرفت.

وی افزود: افراد با دیدگاه و نگرش‌های مختلفی مشغول فعالیت‌های اجتماعی می‌شوند که بیشترین آن‌ها رضایت الهی و کمک به همنوع را مد نظر دارند، اما برخی از افراد نیز سلیقه و نیازهای شخصی خود مانند کسب جایگاه اجتماعی را دنبال می‌کنند.

معاون اجتماعی بهزیستی استان اصفهان ادامه‌ داد: صداقت در رفتار و نیت افراد خیر و فعال اجتماعی کیفیت و موفقیت کاری آن‌ها را افزایش داده چرا که کارآمدی و ماندگاری فعالیت آن‌ها به سبب همین نیت و فعالیت خیرخواهانه بیشتر است.

وی با بیان اینکه شکوفایی استعداد در بین معلولان و افراد مناطق محروم نیز وجود دارد گفت: مردم روستاها و مناطق محروم ظرفیت و توانمندی‌های خاص اجتماعی دارند که با حمایت و مساعدت به آنان زمینه پیشرفت مردم این مناطق فراهم خواهد شد.

ناجی با اشاره به رشد اجتماعی مردم عنوان کرد: مردم برای تامین نیازهای اجتماعی خود تلاش می‌کنند و دانش و آگاهی عمومی برای توجه به این دسته از نیازها افزایش یافته و باید شرکای اجتماعی سازمان بهزیستی در این راستا کمک کنند.

وی ادامه داد: سازمان بهزیستی به تنهایی قادر به تامین این دسته از نیازهای جامعه نبوده و برای این کار به مشارکت ادارات دولتی و سازمان های مردم نهاد نیاز دارد.

به گزارش ایمنا، در این دیدار از فعالیت‌های پنج ساله اکبر حاجی عرب تقدیر و اکرم حقیقی به عنوان سرپرست اداره بهزیستی تیران و کرون معرفی شد.

کد خبر 375918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.