ناهنجاری‌های اجتماعی با مشارکت سمن‌ها کاهش می‌یابد

تیران_فرماندار تیران و کرون گفت: ناهنجاری‌های اجتماعی با مشارکت سمن‌ها و مردم کاهش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، مجید حججی در جلسه تکریم و معارفه رییس اداره بهزیستی این شهرستان با اشاره به دغدغه‌مندی اجتماعی و نقش مردم در فعالیت‌های بهزیستی اظهار کرد: سازمان‌های مردم نهاد فرصت‌های طلایی برای کشور در راستای افزایش آگاهی و دانش عمومی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ایجاد می‌کنند و ناهنجاری‌های اجتماعی بامشارکت سمن ها و مردم کاهش می‌یابد.

وی افزود: جایگاه این نهادهای مردمی در پیشرفت کشور نباید نادیده گرفته بلکه باید برای آن ها نقشه راه ترسیم و جایگاهشان در هر مسئله و چالش مشخص شود.

فرماندار تیران‌وکرون با اشاره به میزان آسیب‌های اجتماعی و گسترش این پدیدهای شوم تصریح‌ کرد: کاهش ناهنجاری‌ها با  کار جمعی و گروهی و پرهیز از فعالیت‌های جزیره‌ای وانجام فعالیت‌های هدفمند  و با برنامه ریزی محقق شدنی است.

وی توانمندسازی مردم در مقابل مشکلات اجتماعی و تهدیدهای این حوزه را مهم عنوان کرد و گفت:  برای این موضوع نباید تفاوتی میان بخش روستایی و شهری قائل شد بلکه برای هر منطقه متناسب با نیاز آن برنامه‌هایی اجرایی شود.

در این برنامه از فعالیت های پنج ساله اکبر حاجی عرب تقدیر و اکرم حقیقی به عنوان سرپرست اداره بهزیستی تیران و کرون معرفی شد.

کد خبر 375916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.