تامین موقت آب شرب روستاهای گیلان با توزیع آب معدنی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان گفت: به‌دنبال بارش سنگین برف و قطع برق و آب تعدادی از روستاهای استان در روزهای گذشته، به منظور تأمین موقت آب آشامیدنی این روستاها ۴۲ هزار بطری آب معدنی ۱،۵ لیتری و ۱۰ هزار عدد آب بسته‌بندی یک لیتری بین روستاییان توزیع شد.

به‌گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، محب‌علی رنج‌ور اظهار کرد: ۵۲ هزار بطری آب معدنی و آب بسته‌بندی در روستاهای درگیر برف استان گیلان توزیع شد.

وی افزود: آب‌های معدنی و بسته‌بندی در روستاهای درگیر برف شهرستان‌های رودسر، لنگرود، املش، سیاهکل، فومن، رضوانشهر، رودبار و بندرانزلی توزیع شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان تصریح کرد: شرکت آبفا گیلان در شرایط اضطراری، با دارا بودن دستگاه‌های تولید و بسته‌بندی آب در دو مجتمع آبرسانی سرداران شهید فومن و شهید خوش سیرت آستانه اشرفیه، آب‌های بسته‌بندی یک لیتری را تولید و در روستاهای هدف توزیع می‌کند.

وی اضافه کرد: در هفته گذشته به دلیل قطعی برق روستاها، ۶۴ هزار خانوار در ۴۰۸ روستای گیلان با قطعی آب شرب مواجه شدند که بیش از یکصد نفر در قالب ۳۷ اکیپ به‌طور شبانه‌روزی برای برقراری آب شرب این روستاها تلاش کردند.

کد خبر 375898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.