۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹
خط نزول بورس شکست، شاخص کل افزایشی شد

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران با سه هزار و ۶۸۲ واحد افزایش به ۲۰۷ هزار و ۷۵۱ واحد رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا،‌ شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران پس از طی روند نزولی در دو روز متوالی گذشته، از همان ابتدای معاملات امروز افزایشی شد و با سه هزار و ۶۸۲ واحد معادل ۱.۸ درصد افزایش در نهایت به  ۲۰۷ هزار و ۷۵۱ واحد رسید.

حجم معاملات امروز بازار بورس اوراق بهادار تهران سه هزار و ۵۳۸ میلیون سهم طی ۲۵۲ هزار و ۱۴۲ معامله و به ازش بالغ بر ۹ میلیون و ۵۲۹ هزار و ۲۰۴ میلیون ریال و همچنین ازرش بازار نیز بالغ بر هفت میلیون و ۹۶۹ هزار و ۹۴۴ میلیارد ریال شد.

از جمله تغییرات دیگر شاخص‌های بورس می‌توان به افزایش یک‌هزار و ۵۷ واحدی شاخص قیمت، افزایش دو هزار و ۶۳۱ واحدی شاخص بازار اول، افزایش هفت هزار و ۷۱۱ واحدی شاخص بازار دوم،‌ افزایش سه هزار و پانصد ۳۶ واحدی شاخص صنعت،‌ افزایش ۱۸۹ واحدی شاخص ۳۰ شرکت بزرگ و افزایش ۱۵۷ واحدی شاخص ۵۰ شرکت بزرگ اشاره کرد.

در این میان شرکت‌های "گروه‌صنعتی‌بوتان" با نماد (‌لبوتان۱) ،‌"ح . سرمایه گذاری‌البرز(هلدینگ)" با نماد(‌والبرح۱) و "درخشان‌ تهران" با نماد (‌پدرخش۱) بیشترین افزایش قیمت و شرکت‌های "سیمان‌ دورود" با نماد(سدور۱)، "سیمان فارس و خوزستان" با نماد(سفارس۱) و "سیمان‌ تهران‌" با نماد(ستران۱) بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

کد خبر 375895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.