ضرورت اصلاح رشته‌های دانشگاهی متناسب با نیاز منطقه

تیران-فرماندار تیران و کرون با تاکید بر ضرورت توسعه رشته‌های کاربردی در دانشگاه‌های این شهرستان گفت: نباید فاصله‌ای بین مراکز علمی و مدیریتی ایجاد شود.

مجید حججی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون با اشاره به جایگاه مراکز علمی برای توسعه هر شهرستان اظهار کرد: ظرفیت‌های علمی و فرهنگی باید برای رونق و توسعه هر منطقه بکار گرفته شود و نباید فاصله‌ای بین مراکز علمی و مدیریتی ایجاد گردد.

وی افزود: آموزش مفاهیم علمی به دانش‌آموزان و دانشجویان متناسب با ظرفیت و برنامه شهرستان تیران‌وکرون نیاز است و مسئولان و اعضا هیئت علمی دانشگاه و همچنین دانشجویان باید نقش خود را در این خصوص ایفا کنند.

فرماندار تیران و کرون با اشاره به قابلیت‌های گردشگری، صنعتی و کشاورزی در این شهرستان، تصریح‌ کرد: ارائه دروس بر اساس ظرفیت‌های شهرستان به ارتقای کیفیت و انجام فعالیت خلاقانه کمک می‌کند.

وی تدریس دروس رشته‌های کشاورزی، دامداری، دامپروری، گردشگری و جهانگردی در دانشگاه‌ها را مهم و اساسی دانست و یادآور شد: توسعه این رشته‌ها در شهرستان توسط نهادهای علمی و آموزشی لازم است و دستگاه‌های خدماتی نیز باید به افزایش مهارت و آموزش عملی این مراکز کمک کنند.

کد خبر 375894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.