سوم خردادماه آیینه تمام‌نمای دفاع مقدس

خوانسار- معاون فرماندار خوانسار گفت: فتح خرمشهر آیینه تمام نمای دفاع مقدس و مقاومت مردم خرمشهر در مقابل حملات رژیم بعث عراق به سرکردگی استکبار جهانی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان خوانسار، عبدالله صانعی در جلسه هم اندیشی بزرگداشت سوم خردادماه اظهار کرد: سوم خردادماه یادآورعملیات بیت المقدس است که با حماسه و مجاهدت رزمندگان منجر به آزادسازی خرمشهر شد.

وی گفت: دوران هشت سال دفاع مقدس در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار خواهد ماند. سوم خردادماه که فتح خرمشهر در این روز رقم خورد آیینه تمام نمای دفاع مقدس و مقاومت مردم خرمشهر در مقابل حملات رژیم بعث عراق به سرگردگی استکبار جهانی است، بنابراین تکریم این روز بزرگ به معنای تجلیل از رزمندگان و شهدای عملیات بیت المقدس است.

محمدتقی اورعی، رییس شورای اسلامی شهر خوانسار در این جلسه اظهار کرد: برای تکریم سوم خرداد باید تفکر و ایده جدید طرح و برنامه ریزی شود و تنها به غبارروبی مزار شهدا با حضور مسئولان بسنده نشود. لازم است ویژه برنامه‌های عمومی متنوع با محوریت تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و خاطرات آزادسازی خرمشهر برگزار شود تا برای نسل امروزی که دوران دفاع مقدس را لمس نکردند آن دوران تداعی شود.

در ادامه سرهنگ ابراهیم توسلی، فرمانده انتظامی خوانسار با اشاره به نمایش رعایت قوانین و مقررات در رژه موتوری اظهار کرد: مهمترین برنامه نیروی انتظامی ارتقای نظم و امنیت در شهرستان به ویژه نقاط جرم‌خیز است.

وی افزود: مهمترین اصل رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان خودرو و موتورسیکلت‌سواران است تا از بروز تصادفات در شهر جلوگیری شود و البته فرهنگ استفاده از کلاه ایمنی برای موتورسواران باید در رسانه‌ها و فضای مجازی اطلاع رسانی شود.

کد خبر 375890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.