فتح خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ معاصر ایران بود

خوانسار- امام جمعه خوانسار گفت: عملیات بیت‌المقدس یکی از مهمترین عملیات‌های دوران دفاع مقدس بود، زیرا فتح خرمشهر از نظر سیاسی دستاورد بزرگی برای جمهوری اسلامی ایران بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان خوانسار، حجت الاسلام رسول خواجه کریمی در جلسه هم اندیشی بزرگداشت سوم خردادماه با بیان اینکه ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای بهره‌گیری بیشتر از فیوضات قرآن کریم است اظهار کرد: پیروزی اسلام نیازمند مجاهدت مسلمانان است. کفار و مشرکان هیچگاه از نبرد برای براندازی دین دست بر نخواهند داشت و در مقابل خداوند مجاهدین فی‌سبیل‌الله را برای کمک در اعتلای دین و اسلام یاری می‌رساند.

وی افزود: خداوند برای غلبه حق بر کفار نقشه راهی را ترسیم و برای اجرای آن پیامبر(ص) را مبعوث کرد، بنابراین مجاهدان باید برای یاری دین همواره آماده نبرد باشند.

امام جمعه خوانسار تصریح کرد: در برهه کنونی کفار برای از بین بردن دین اسلام با شیوه اعمال تحریم‌های مختلف وارد جنگ شدند، البته ملت ما قدرتمندانه و مجاهدانه در برابر استکبار مقاومت خواهد کرد.

خواجه‌کریمی با اشاره به سوم خردادماه و آزادی خرمشهر این واقعه را زمینه‌ساز معرفت‌افزایی جوانان در حمایت از دین دانست و یادآور شد: بیت المقدس یکی از مهمترین عملیات‌های دوران دفاع مقدس بود، زیرا فتح خرمشهر از نظر سیاسی دستاورد بزرگی برای جمهوری اسلامی ایران بود.

امام جمعه خوانسار با بیان اینکه برای تبیین آزادسازی خرمشهر از فرصت ماه مبارک رمضان به ویژه شب‌های قدر در مساجد با سخنرانی روایان دفاع مقدس و ائمه جماعات استفاده شود گفت: تکریم این رخداد بزرگ می‌تواند موجبات تجلی دین‌گرایی در جامعه را فراهم سازد.

کد خبر 375886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.