یکدیگر را قضاوت نکنیم...

همه آدم‌ها مشکلات شخصی دارند و مشکلات زندگی خودشون رو، تو هر جایگاهی همدیگر رو تو هیچ زمینه‌ای قضاوت نکنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، الهام پاوه نژاد با انتشار عکسی از خود در کنار ژاله‌صامتی در اینستاگرامش نوشته است:

بیست ساله که دوستیم.

از همان دورانی که هنوز زندگی و بچه و روزمرگی‌ها، ما را خیلی گرفتار و دور از هم نکرده بود. همیشه مصاحبت و رفاقتت دلچسب و شیرین بود و هنوز هست. این روزها و شبها تنها ساعاتی که کنار هم برای اولین بار هم بازی شدیم، من همه اضطراب‌ها و تلخی هام را با شیرینی وجود زلال و بی نظیرت می‌بلعم. تو نه تنها دوست بی نظیری، یک بازیگر خلاق و درجه یک با تمام معیارهای درست اخلاقی که یاد گرفتیم هستی. کاش این حرفه یک عالم از تو داشت. سال قبل سر اجرای محبوبه‌ها، تداخل کاری نشد که بشه. چقدر خوشحالم که بالاخره امسال تونستیم و شد با هم کار کنیم.

دنیا مدنی، بازیگر تلویزیون و دختر رؤیا تیموریان، با قرار دادن این عکس در اینستاگرام خود آورده است:

در زندگی من

نقش تصادف

بیش از تصمیم

نقش تنبیه

بیش از تشویق

نقش دشمن

بیش از دوست

شعر عباس کیارستمی

از کتاب گرگی در کمین

بهنام بهزادی، کارگردان سینما، در اینستاگرام خود خبر از ساخت موسیقی فیلم تازه‌اش داده است:

سحر سخایی را که پیش‌تر با برنامه روایت چهل سال موسیقی در پادکست رادیو دست نوشته‌ها و رمان تن تنهایی شناخته‌ایم، موسیقی فیلم من می‌ترسم، جدیدترین اثر سینمایی بهنام بهزادی را می‌سازد.

من می‌ترسم: فیلمی از بهنام بهزادی

بازیگران: الناز شاکردوست، امیر جعفری، پوریا رحیمی سام، مهران احمدی و ستاره پسیانی

بهنام بانی، خواننده پاپ پرطرفدار کشورمان، با پست کردن این عکس در اینستاگرام خود نوشته است:

همه آدم‌ها مشکلات شخصی دارند و مشکلات زندگی خودشون رو، تو هر جایگاهی همدیگر رو تو هیچ زمینه‌ای قضاوت نکنیم.

١- تمام چیزها در زندگی موقتی هستند، اگر خوب پیش می ره ازش لذت ببر، برای همیشه دوام نخواهند داشت. اگر بد پیش میره نگران نباش، برای همیشه دوام نخواهند داشت.

٢- اغلب وقتی امیدت رو از دست میدی و فکر می‌کنی که آخر خطه، خدا از بالا بهت لبخند میزنه و میگه آرام باش عزیزم، این فقط یه پیچه نه پایان.

٣- وقتی شما برای دیگران دعا می‌کنید، خدا می‌شنود و آنها را اجابت می‌کند و بعضی وقتها که شما شاد و خوشحال هستید یادتان باشد که کسی برای شما دعا کرده است.

۴- نگرانی، مشکلات فردا را دور نمی‌کند بلکه تنها آرامش امروز را دور می‌کند.

محمد حسین مهدویان، کارگردان سینما، در اینستاگرام خود درباره اکران تازه‌ترین ساخته‌اش، ماجرای نیمروز ۲، اطلاع رسانی کرده است:

سلام دوستان

خیلی هاتون سوالاتی در مورد زمان اکران فیلم سینمایی ماجرای نیمروز، رد خون، می‌پرسید. جواب خیلی کوتاه اینکه تراکم فیلم‌های متقاضی اکران در نوروز و عید فطر بسیار زیاد بوده و هست و هم اینکه یک به هم ریختگی‌ای در فضای اکران و قوانین وجود داره که تصمیم گیری در مورد زمان نمایش فیلم‌ها رو سخت میکنه. برای همین ما هنوز نتونستیم تصمیم دقیق و مشخص بگیریم. مطمئن باشید به محض مشخص شدن زمان اکران، اطلاع رسانی خواهیم کرد.

ارادت

کد خبر 375874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.