۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰
نزدیک بود سید جلال "جرارد" شود

سید جلال حسینی، رهبر خط دفاعی پرسپولیس تهران در بازی با ماشین سازی حرکتی مشابه حرکت چند سال پیش اسطوره قرمزهای آنفیلد انجام داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شنبه -۲۱ اردیبهشت- در دقیقه ۱۶ بازی پرسپولیس و ماشین‌سازی سید جلال حسینی در دفع توپ اشتباه بزرگی مرتکب شد تا  مهاجم اسکاتلندی ماشین‌سازی در مقابل دیدگان تماشاگران پرسپولیس دروازه رادوشویچ کروات را باز کند.

پرسپولیسی‌ها اگر به لطف پنالتی دقیقه ۸۲ گل کویتونگو جبران نمی‌کردند و سپاهان نیز در مشهد پدیده را شکست می‌داد، پرسپولیس قهرمانی را از دست می‌داد؛ اما  سپاهان پیروز از ورزشگاه امام رضا (ع) بیرون نیامد و پرسپولیس نیز شکست نخورد تا تکلیف قهرمان هجدهمین دوره  لیگ برتر  به هفته آخر بکشد.

اگر کمی به فوتبال جزیره علاقه‌مند باشید حتماً لیز خوردن استیون جرارد در بازی حساس سال ۲۰۱۴ مقابل چلسی را به یاد دارید. اتفاقی که منجر به شکست قرمزها و از دست رفتن قهرمانی لیگ برتر شد. استیون جرارد کاپیتان سابق لیورپول در سال ۲۰۱۴ زمانی که این تیم بیش از همیشه به قهرمانی لیگ برتر نزدیک شده بود و در آستانه شکستن این طلسم قرار داشت، دچار لغزش پا شد و پس از لیز خوردن این بازیکن دمبابا مهاجم  چلسی توپ را ربود و وارد دروازه مینیوله کرد که زمینه‌ساز از دست رفتن امتیازات آن مسابقه و درنهایت عدم قهرمانی برای لیورپول شد.

اسطوره لک‌لک‌های آن‌فیلد که سابقه قهرمانی در تمامی تورنمنت‌های قاره‌ای و داخلی به‌جز لیگ برتر را با لیورپول در کارنامه دارد با تأسف بابت اشتباهش در مسابقه برابر چلسی چندی پیش در مصاحبه با یکی از رسانه‌ها  گفت: "این زخم برای من همیشه باز است و به نظرم هیچ‌وقت التیام نمی‌یابد، شما نمی‌توانید گذشته و تجربیات خود را تغییر دهید. امیدوارم هواداران تا انتهای فصل از لیورپول حمایت کنند و این حمایت منجر به قهرمانی شود اما حتی قهرمانی لیورپول در این فصل نیز تغییری در این زخم و حسرت نخواهد داد."

کد خبر 375839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.