تجلیل از نفرات برتر گلف بانوان

شب گذشته نفرات برتر رشته گلف بانوان در سه رده سنی خردسالان، نونهالان و نوجوانان مشخص و از آن‌ها تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد عیدی _یکشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه_ در مسابقات مینی گلف بانوان که با همکاری معاونت ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان و هیأت گلف استان اصفهان در ورزشگاه کوثر ملک شهر برگزارشد، اظهار کرد: از سال گذشته در رویکرد مسابقات ورزشی جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان تغییراتی را اعمال کردیم که تغییر نام این جشنواره، افزایش رشته‌ها از یک رشته به ۱۸ رشته ورزشی و کاهش نقش تصدی گری شهرداری و تسهیلگری با حضور هیئت‌های ورزشی از جمله این رویکردها بود.

محمد عیدی ادامه داد: این اتفاق برای همه بسیار خوب بود و امسال نیز همان سطح به دو برابر افزایش پیدا کرد که میزان رشته‌های ورزشی، کاپ، مدال و جوایز نیز افزایش پیدا کرد.

وی افزود: رشته گلف یکی از ورزش‌هایی است که در جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان در حال برگزاری است و این رشته در حال رونق است که امیدواریم در آینده نیز شاهد توسعه بیشتر گلف باشیم.

وی تصریح کرد: این مسابقات با استقبال خوبی همراه بود و برای ما نیز باعث خوشحالی است که بتوانیم فضاهای بیشتری را برای اوقات فراغت ایجاد کنیم تا بانوان بتوانند از نشاط اجتماعی بیشتری برخوردار بشوند.

رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: مسابقات مینی گلف برای کودکان نیز در این جشنواره برگزار شد که در واقع یک نوع ایجاد انگیزه برای سطوح پایین تر است تا بتوانیم به رونق این رشته در استان اصفهان کمک کنیم و در آینده‌ای نزدیک در تمام رشته‌های ورزشی صاحب رتبه و مقام در کشور و میادین بین‌المللی باشیم.

در ادامه کوروش محمدی رییس هیئت گلف استان اصفهان در خصوص برگزاری مسابقات مینی گلف در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: این مسابقات جهت نشاط اجتماعی در ماه مبارک رمضان برنامه ریزی شد که این ابتکار عمل از طرف معاونت ورزشی و تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان صورت گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه گلف یک ورزش بانشاط  و در حوزه ورزش‌های خاص و عام جامعه به شمار می‌رود تصمیم گرفتیم این ورزش را نیز در این جشنواره برگزار کنیم که با توجه به اطلاع رسانی اندکی که انجام شد، استقبال بسیار خوبی از این مسابقات صورت گرفت.

محمدی افزود: مسابقات مینی گلف به صورت آماتور برگزار شد و تمام شرکت کنندگانی که فقط به این رشته علاقه داشتند هم در این مسابقات ثبت نام کردند و پس از آموزش، وارد مسابقات شدند که از این طریق توانستیم استعدادیابی نیز انجام بدهیم.

به گزارش ایمنا؛ مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان که با کمک هیئت‌های ورزشی و سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان از دوشنبه _۱۶ اردیبهشت‌ماه_آغاز گردیده است و کماکان ادامه دارد.

* رقابت‌های والیبال بانوان با حضور پرشور بانوان والیبالیست در مجموعه ورزشی شهید غازی ادامه دارد و شب گذشته نیز با انجام چهار دیدار این رقابت‌ها پیگیری شد.

* مسابقات واترپلو پسران از شب‌های گذشته در استخر نمونه مجموعه ورزشی کردآباد آغازشده است؛ در ادامه مسابقات واترپلو شب گذشته این رقابت‌ها با انجام سه دیدار پیگیری شد. مسابقات واترپلو پسران جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان تا پنجشنبه – ۲۶ اردیبهشت‌ماه – ادامه خواهد داشت.

* مجموعه ورزشی کوثر شاهد رقابت کاراته‌کاران دختر در سه رده سنی است؛ در پیان این رقابت‌ها از نفرات برتر با حکم و مدال تقدیر خواهد شد.

* رقابت‌های مینی گلف بانوان در سه رده سنی خردسالان، نونهالان و نوجوانان با حضور ۶۴ ورزشکار پیگیری شد که درنهایت نفرات برتر مشخص شدند و از آن‌ها تقدیر شد.

کد خبر 375824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.