حالا دیگه کریمی فقط محمد!

صد و نود و پنجمین شماره رسانه الکترونیک"فوتبال اصفهان" منتشر شد.

"نیازمندی به پیام را تمدید کنید" عنوان اصلی این رسانه به نقل از روزنامه نصف جهان است که پس از درخشش پیام نیازمند دروازه‌بان جوان سپاهان در دیدار برابر پدیده که به تنهایی یک امتیاز را برای سپاهان خرید، مطرح شده است. در این بین از ضرورت بستن یک قرارداد طولانی مدت با این دروازه‌بان صحبت کرده تا مبادا سپاهان نیازمند ٢٤ساله را مفت از دست دهد.

"حالا دیگه کریمی فقط محمد" دیگر عنوان مهم این رسانه الکترونیک است که به درخشش محمد کریمی در ترکیب تیم سپاهان اشاره داشته که با ٨پاس گل عنوان بهترین پاسور لیگ هجدهم را تا کنون در اختیار دارد. محمد مومنی و امین قاسمی نژاد هرکدام با ٦پاس گل اصلی‌ترین تعقیب کننده‌های کریمی هستند.

"کاری نکردیم که بخواهیم اینجا جواب بدهیم" دیگر عنوان صفحه اصلی صد و نود و پنجمین شماره "فوتبال اصفهان"است که به نقل از میلاد فخرالدینی بازیکن تیم ذوب آهن و پس از احضار رشید مظاهری دروازه‌بان این تیم به کمیته اخلاق بیان شده است. فخرالدینی اعتقاد دارد احتمالا اعضا کمیته اخلاق از شرایط ورزشگاه الزورا خبر نداشتند که رشید را احضار کرده‌اند. وی ادامه می‌دهد: شرایط ورزشگاه بسیار اسفناک بود و ما فقط از هم تیمی‌های خود دفاع کرده و کاری نکردیم که بخواهیم جواب پس بدهیم.

"در انتظار یک پنج شنبه هیجانی" تیتر پایانی این رسانه الکترونیک است.

برای مشاهده صفحات فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید

کد خبر 375820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.