سواحلی که بازدید از آن‌ها ۲۷ سال طول می‌کشد!

بیش از ۸۵ درصد استرالیایی‌‎ها ساحل نشین هستند چرا که کشور استرالیا دارای ۵۰ هزار کیلومتر خط ساحلی است و در طول آن ۱۰ هزار ساحل مستقل وجود دارد به طوری که برای دیدن تمامی آن‌ها ۲۷ سال زمان نیاز است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، استرالیا با بیش از ۱۰ هزار ساحل در اطراف خط ساحلی وسیع خود، می‌تواند طولانی‌ترین سفر را برای گردشگران فراهم آورد. اگرچه هر کدام از این سواحل ویژگی‌ خاص خود را دارد، با این حال همه آن‌ها پوشیده از شن‌های سفید خیره کننده و آب‌های گرم است. زیبایی بی‌نظیر این سواحل، آن‌ها را به بهترین سواحل دنیا تبدیل کرده است. در ادامه به معرفی بهترین آن‌ها پرداخته می‌شود.

ساحل وایت‌هون (Whitehaven) در جزایر ویتساندی

ساحل وایت هون با زیبایی بی‌نظیر، بدون شک یکی از زیباترین و بهترین سواحل دنیا است. این ساحل که در بزرگ‌ترین جزیره در ویتساندی قرار دارد، بسیار رؤیایی و شگفت‌انگیز است.

ساحل وایت هون دارای تمیزترین شن‌های ساحلی در دنیا است که سفیدی آن‌ها چشم‌ها را به طور عجیبی به خود خیره نگه می‌دارد. بازدید از مرداب‌ها و خلیج‌های زیبای این ساحل نیز هر گردشگری را به وجد می‌آورد.

ساحل کابل (Cable) در بروم

ساحل کابل با وسعتی بیش از ۲۰ کیلومتر، یکی از شگفت‌انگیزترین سواحل استرالیا است. شن‌های سفید این ساحل، در مقابل آب آبی رنگ دریا، نوعی تضاد زیبا را به وجود می‌آورد. ساحل کابل با وجود زیبایی منحصربه فرد، گردشگران زیادی را به خود جذب نمی‌کند؛ شاید مهم‌ترین دلیل آن، دوری این ساحل از مراکز پرجمعیت استرالیا باشد.

با این حال، شترسواری در هنگام غروب آفتاب، یکی از محبوب‌ترین فعالیت‌ها در این ساحل به شمار می‌رود.

کیپ تریبیولیشن (Cape tribulation) در پارک ملی دینتری

ساحل کیپ تریبولیشن، که در خط ساحلی شمال شرقی استرالیا قرار دارد، ساحلی دورافتاده و بسیار رؤیایی است. این ساحل، با جمعیتی کم‌تر از پانصد نفر، مکانی بسیار آرام و دنج برای گردشگرانی است که مایلند به دور از هرگونه ازدحام به تماشای دریا و شن‌های سفید ساحلی بپردازند.

از آن‌جا که ساحل کیپ تریبیولیشن در پارک ملی دینتری قرار دارد، پس بازدید از جنگل‌های بارانی برای گردشگران بسیار لذت بخش خواهد بود. علاوه براین، فعالیت‌هایی نظیر کوه‌نوردی، اسب‌ سواری در میان برگ‌های انبوه و تماشای تمساح‌ها نیز گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند.

کد خبر 375813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.