انتشار مجموعه‌ای تخصصی برای سینما اصفهان

مدیر دفتر تخصصی سینما گفت: مجموعه تخصصی سینما در جایگاه خود کم نظیر است چراکه در موضوع نقد در تهران تمرکز بیشتری بوده و در اصفهان و شهرهای دیگر مجموعه‌ای که تخصصی به سینما بپردازد نبوده است.

مصطفی حیدری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص مجموعه‌های تخصصی که در حوزه سینما توسط خانه سینما به چاپ رسیده است، اظهار کرد: از زمانی که دفتر تخصصی سینما تشکیل شد از افرادی که دستی برقلم دارند در شهر استفاده کنیم تا مجموعه‌هایی را در حوزه سینما برای این شهر منتشر کنیم.

وی افزود: سال گذشته شماره اول این مجموعه‌ها با عنوان سینما کلاسیک پرونده ویژه ناصر تقوایی و کافکا کار شد و باز خورد خوبی که از تهران گرفتیم باعث ترغیب ما برای تولید شماره دوم آن شد.

مدیر خانه سینما وابسطه به سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با بیان اینکه پرونده شماره دو این مجموعه با موضوع کیانوش عیاری به عنوان یکی از فیلم سازان جریان آزاد ایران کار شده است، تصریح کرد: شماره دوم با توجه به برنامه‌ای که با عنوان آیین تجلیل از فیلم سازان سینما آزاد اصفهان اجرا شد به همین علت شماره دوم با موضوع سینما آزاد ایران که بخش مفصل آن سینما آزاد اصفهان در بخش‌های فیلم مستقل و فیلم کوتاه پرداختیم.

حیدری گفت: مقاله‌ها با همکاری تهران و اصفهان گردآوری شده است کتابی است که در جایگاه خود کم نظیر است چراکه در موضوع نقد در تهران تمرکز بیشتری بوده و در اصفهان و شهرهای دیگر مجموعه‌ای که تخصصی به سینما بپردازد نبوده است.

وی افزود: امیدواریم که با توجه به فضا بتوانیم شماره‌های بعدی که با عنوان‌های سینما کودک و نوجوان و سینما مستند است را نیز منتشر کنیم.

کد خبر 375810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.