الزام مشترکان خاص به نصب کنتورهای هوشمند

شهرضا - رییس شرکت آب و فاضلاب روستایی شهرضا از انجام اقداماتی باهدف کاهش پرت شبکه آبرسانی روستایی در این شهرستان خبر داد و گفت: برخی مشترکان خاص ملزم به نصب کنتورهای هوشمند می‌شوند.

علی‌اصغر قاسمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، اظهار کرد: منابع تأمین آب مناطق روستایی شهرستان ۱۸ حلقه چاه و یک دهنه چشمه است که در اثر بارندگی‌های سال زراعی جاری میزان آبدهی آن‌ها افزایش یافته است.

وی ادامه داد: در سال گذشته در مجتمع روستایی سولار و روستاهای امین‌آباد، هونجان، اسفرجان و کهرویه مشکل تأمین آب وجود داشت، اما با تغییرات اقلیمی و اقدامات انجام شده بخشی از این مشکلات رفع شده است.

رییس شرکت آب و فاضلاب روستایی شهرضا با بیان اینکه دبی چاه‌های تأمین آب شرب مناطق روستایی ۱۲ درصد افزایش یافته است، خاطرنشان کرد: روستای امین‌آباد به شبکه آبرسانی متصل است، اما از آنجا که چاه این روستا آبدهی کافی ندارد، آبرسانی به این روستا و روستاهای هوک و محمدیه به روش سیار انجام می‌شود. 

قاسمی از انجام اقداماتی باهدف کاهش پرت شبکه آبرسانی روستایی شهرضا خبر داد و افزود: برخی مشترکان خاص ملزم به نصب کنتورهای هوشمند می‌شوند.

وی با اشاره به مشارکت خیران در تأمین آب روستاهای این شهرستان، یادآور شد: قطعه زمینی در روستای هونجان از طرف یکی از خیران برای حفر چاه اهداء شده است و اقدامات فنی و اداری برای گرفتن مجوز حفر چاه در حال انجام است.

کد خبر 375809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.