باند سرقت ریل‌های قطار در اصفهان منهدم شد

رییس پلیس راه‌آهن استان اصفهان از دستگیری اعضای یک باند سه نفره که اقدام به سرقت ریل‌های قطار می‌کردند و کشف سه میلیارد ریال ریل مسروقه از آنان خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ منصور نیت‌خواه اظهار کرد: مأموران پلیس راه‌آهن استان اصفهان در پی کسب خبری مبنی بر اینکه تعدادی ریل قطار در یکی از خطوط راه‌آهن استان توسط عوامل ناشناس برشکاری و مورد سرقت قرار گرفته موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این رابطه با به‌کارگیری تمام امکانات و انجام گشت‌های محسوس و نامحسوس در محل وقوع سرقت سرانجام اعضای یک باند سه نفره که اقدام به برشکاری و سرقت ریل‌های قطار کرده بودند مورد شناسایی قرار گرفتند.

رئیس پلیس راه‌آهن استان اصفهان با بیان اینکه سارقان به‌وسیله یک دستگاه خودروی کامیونت در حال ترک کردن منطقه بودند، گفت: مأموران بلافاصله به تعقیب خودرو پرداختند.

وی ادامه داد: سارقان که راه را بر خود بسته دیدند خودرو را رها کرده و به سمت کویر گریختند، اما با سرعت عمل و اقدام به موقع مأموران دستگیر شدند.

نیت خواه اضافه کرد: در این عملیات در بازرسی از خودرو مقدار شش تن ریل قطار کشف شده که ارزش این محموله برابر اعلام کارشناسان مربوطه سه میلیارد ریال است.

وی عنوان کرد: در این رابطه پرونده تشکیل و متهمان دستگیر شده همراه پرونده برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

کد خبر 375790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.