تشدید طرح‌های نظارتی و بازرسی دامپزشکی در برخوار

برخوار - رییس شبکه دامپزشکی شهرستان برخوار از افزایش کنترل و نظارت بهداشتی بر مراکز تولید، توزیع و عرضه فرآورده ‌های خام دامی ویژه ماه مبارک رمضان تا ۱۷ خرداد ماه خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان برخوار، مجید فلسفی منش گفت: در راستای تحقق سلامت و امنیت غذایی مردم و جامعه روزانه دو اکیپ در قالب دو شیفت کاری در طول ماه مبارک رمضان بر تولید و عرضه مواد خام دامی نظارت می‌کنند.

وی اظهار کرد: در این طرح بر تمامی واحدهای توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی شامل قصابی‌ها، مرغ و ماهی فروشی ها، رستوران ها، طباخی ها و تمامی اماکن عرضه غذا نظارت و بازرسی می شود.

رییس شبکه دامپزشکی برخوار عنوان کرد: در این طرح تمامی خودروهای ویژه حمل فراورده ‌های خام دامی، کشتارگاه ‌های دام و طیور، سردخانه ‌های نگهداری مواد خام دامی و کارگاه‌های فرآوری و بسته بندی فراورده‌ های خام دامی، کنترل و نظارت بهداشتی می شوند.

وی تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف مانند عرضه گوشت قرمز بدون برچسب شناسنامه ای لاشه و مهر دامپزشکی، عرضه گوشت از پیش چرخ شده، عرضه مرغ قطعه‌ بندی شده فاقد هویت، حمل و نقل و عرضه انواع گوشت سفید و قرمز با خودروهای فاقد پروانه اشتغال به حمل بهداشتی و عرضه فرآورده ‌های بسته ‌بندی شده غیرمجاز فاقد پروانه بهداشتی، با شماره تلفن ۱۵۱۲ و یا شماره های ۴۵۸۲۳۳۳۱ –  ۴۵۸۲۹۶۶۰ اطلاع رسانی کنند.

کد خبر 375776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.