بیش از ۳ هزار اصفهانی در نزاع‌ها آسیب دیده‌اند

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان با اشاره به اینکه در فروردین ماه سال جاری ۳ هزار و ۳۳۰ نفر به دلیل صدمات ناشی از نزاع به مراکز پزشکی قانونی مراجعه کرده‌اند گفت: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل روند افزایشی داشته است.

علی سلیمانی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه در فروردین ماه سال ۱۳۹۸ تعداد سه هزار  و ۳۳۰ نفر به دلیل صدمات ناشی از نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان اصفهان  مراجعه کرده‌اند اظهار کرد: از تعداد کل مراجعه کنندگان صدمات نزاع یک هزار  و ۲۰۶ نفر زن و تعداد دو هزار و ۱۲۴ نفر مرد بوده اند.

وی با بیان اینکه این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است افزود: سال قبل تعداد دو هزار و ۹۸۹ نفر به دلیل صدمات نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کرده اند که یک هزار  و ۹۹ نفر  زن و  یک هزار و ۸۹۰  نفر مرد بوده اند.

افزایش آمار فوت ناشی ازحوادث  کار در فروردین ماه سال ۱۳۹۸ در استان اصفهان

سلیمانی‌پور در ادامه به آمار فوت ناشی از حوادث کار در فروردین ماه سال جاری اشاره کرد و گفت: تعداد ۹ نفر مرد بدلیل فوت ناشی از حوادث کار در مراکز  پزشکی قانونی استان اصفهان مورد معاینه قرار گرفته‌اند که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۴ نفر افزایش داشته است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان اضافه کرد: در این مدت آمار مصدومان ناشی از حوادث کار با ۱۳۹ مورد شامل ۱۰ زن و ۱۲۹ مرد نسبت به  مدت مشابه سال قبل که ۱۸۹ نفر شامل ۲۷ زن و ۱۶۲ مرد بودند ۲۶.۵ درصد کاهش داشته است.

کد خبر 375729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رهگذر IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
    0 0
    این آمار نسبت مستقیم با وضعیت معیشت دارد