۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۶
تردد خودروهای سنگین ممنوع!

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: نصب دوربین بر روی پل امام خمینی(ره) در دستور کار قرار گرفته تا نسبت به ثبت پلاک خودروهای سنگین اقدام شود.

علیرضا صلواتی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: تردد روی پل امام خمینی(ره) برای خودروهای سنگین ممنوع است و پلیس راهور باید نسبت به اعمال قانون درباره آنها جدی‌تر عمل کند.

وی با اشاره به خرابی تعدادی از پل‌های مکانیزه شهر، تصریح کرد: در گذشته قراردادهای طولانی مدت برای نگهداری پل‌های مکانیزه با بخش‌خصوصی منعقد شده، اما پایبند نبودن بخش خصوصی نسبت به انجام تعهدات، نارضایتی شهروندان را به همراه داشته است، از این رو مقرر شد با اتمام مدت قرادادهای منعقد شده با بخش خصوصی، پل‌های مکانیزه یکی پس از دیگری تحویل مدیریت شهری شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان افزود: تاکنون سه پل مکانیزه از بخش خصوصی تحویل گرفته شده تا از این پس شهرداری نسبت به تعمیرات و نگهداری آنها اقدام کند.

وی با بیان اینکه در شهر اصفهان۱۲۰ دستگاه پله برقی وجود دارد که کمتر از ۱۵ درصد آن دچار اختلال شده است، گفت: مشکلات مربوط به پله برقی‌های خراب شده پل‌های مکانیزه شهر به زودی برطرف خواهد شد.

صلواتی تاکید کرد: سیاست مدیریت شهری اصفهان بر این است که در همسطح معابر شرایط برای عبور شهروندان به صورت ایمن فراهم شود تا معلولان، سالمندان و تمام اقشار جامعه بتوانند بدون دغدغه خاطر از شوارع شهر عبور کنند.

کد خبر 375703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.