نژادمهدی: آذری بماند منصوریان هم می‌ماند!

مدافع تیم فوتبال ذوب آهن گفت: تمدید قرارداد با ذوب آهن بستگی به شرایط تیم دارد، اگر آذری بماند منصوریان نیز خواهد ماند و ذوب آهن به عنوان تیمی مدعی راهی مسابقات خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد نژادمهدی، بازیکن تیم ذوب آهن پس از برتری سه بر یک این تیم مقابل فولاد خوزستان در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال، اظهار کرد: فولاد یکی از تیم‌های خوب لیگ است و بازی سختی را داشتتیم. چند هفته‌ای برای رسیدن  به رتبه ششم تمرکز کردیم و با تلاش بازیکنان و کادر فنی توانستیم این رتبه را کسب کنیم.

مدافع ذوبی‌ها درباره وضعیت فصل آینده خود، گفت: قرارداد من در پایان فصل به اتمام می‌رسد و هنوز صحبتی برای تمدید آن نشده است. اگر تیم خوب و مدعی بسته شود صد در صد تمایل به تمدید قرارداد دارم.

وی افزود: کار کردن با علیرضا منصوریان بسیار لذت بخش است، او رابطه خوبی با بازیکنان برقرار می‌کند و تیمی یکدست دارد. یکی از افتخارات من کار کردن با ایشان است، اما هنوز شرایط باشگاه مشخص نیست و حتی تکلیف آینده مدیرعامل باشگاه نیز در هاله‌ای از ابهام است.

نژادمهدی تاکید کرد: مدیرعامل صد در صد در شرایط آینده تیم تاثیر گذار است. مشخص نیست هنوز که آیا آذری می‌رود یا می‌ماند. مدیرعامل و سرمربی باید دست به دست هم دهند و یک تیم خوب ببندند. شایعه‌ها درباره مدیریت باشگاه بر روی تمرکز بازیکنان تاثیر خواهد گذاشت. امیدواریم مشکلات حل شود و آذری بماند در نتیجه منصوریان نیز خواهد ماند.

کد خبر 375677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.