حدادی فر: رتبه ششمی برای ذوب آهن خوب نیست

کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن گفت: ذوب آهن باید برای قهرمانی بجنگد و رتبه ششمی در شائن ذوب آهن نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قاسم حدادی فر پس از دیدار ذوب آهن و فولاد خوزستان که با برتری سه بر یک سبزپوشان به پایان رسید، اظهار کرد: بازی مهمی برای ذوب آهن بود چرا که توانستیم رقیب مستقیم خود را کنار بزنیم و به رتبه ششم برسیم. از موقعیت‌ها به خوبی استفاده کردیم و بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و در نهایت پیروزی پر گلی را به دست آوردیم.

کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن ادامه داد: امیدواریم بازی آخر را هم با پیروزی پشت سر بگذاریم و نیم فصل خوب خود را با برتری تمام کنیم. همچنین روند خوب خود را در بازی‌های آسیایی و لیگ ادامه دهیم. باشگاه ذوب آهن باید برای قهرمانی بجنگد، رتبه ششم به هیچ وجه در خور ذوب آهن نیست.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا ذوب آهن می‌تواند روند خوب خود را در فصل بعد ادامه دهد، اظهار کرد: این مسئله در حیطه مسئولیت مدیران تیم است. امیدوارم هر تصمیمی که گرفته می‌شود در جهت حفظ منافع ذوب آهن باشد. منصوریان از روز اولی که آمد  تلاش کرد.

حدادی فر درباره بازی الزورا، تاکید کرد: بازی خیلی سختی در عراق داشتیم، هواداران وسط زمین آمدند و کتک خوردیم. اگر من صحبتی بکنم ممکن است سوء برداشت صورت گیرد. جو خیلی بدی بر بازی حاکم بود و خدارا شکر که به خیر گذشت، اما مسئولین حتما باید پیگیری کنند که دیگر این اتفاقات رخ ندهد.

کد خبر 375670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.