رشید در نبودش تشویق شد/شعار هواداران علیه صدا و سیما

علی رغم اینکه نام رشید مظاهری در لیست تیم ذوب آهن دیده نمی شد، اما هواداران این تیم برای دروازه بان خود سنگ تمام گذاشتند و رشید را تشویق کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال، امروز از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه تیم‌های ذوب آهن و فولاد خوزستان به مصاف یکدیگر رفتند.

حواشی این دیدار به شرح زیر است:

*حدود ۲۰۰ هوادار از نزدیک این بازی را تماشا می کنند.

*۱۸ اردیبهشت ماه روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر در ورزشگاه تبریک گفته شد و بازیکنان با بنری با عنوان "صلح و دوستی برای همه، برای همیشه" وارد زمین شدند و این روز را پاس داشتند. همچنین محسن مومنی مدیرکل هلال احمر استان اصفهان نیز در ورزشگاه حاضر بود و بازی را از نزدیک دید.

*عدم حضور رشید مظاهری در لیست تیم ذوب آهن از نکات قابل توجه این بازی بود.

*اندک هواداران ذوب آهن پیش از بازی رشید مظاهری را تشویق کردند و بنری از عکس این بازیکن در میان تماشاچیان به نمایش گذاشته شد.

*محمدرضا خلعتبری، مهاجم مصدوم ذوبی ها از جایگاه ویژه نظاره گر بازی بود.

*نیمکت تیم فولاد در دو صحنه اعتراض شدیدی نسبت داور داشتند که در نهایت با تذکر داور به افشین قطبی این اعتراضات تمام شد. 

*معراج اسماعیلی، دروازه بان تیم ملی امید پس از مصدومیت محمدباقر صادقی این فرصت را پیدا کرد تا اولین تجربه بازی خود در لیگ برتر را مقابل فولاد بدست آورد.

*در بین دو نیمه رشید مظاهری با لباس شخصی در میانه زمین حاضر شد و با معراج اسماعیلی گفتگو کرد.

* هواداران ذوب آهن از اینکه صدا و سیمای اصفهان بازی ذوب آهن و فولاد خوزستان را پوشش زنده نداد، علیه صدا و سیما شعار دادند.

*پس از پایان بازی سعید آذری و علیرضا منصوریان در میانه زمین از مدیرکل هلال احمر اصفهان تجلیل کردند و عکسی به یادگار گرفتند.

کد خبر 375668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.