پدیده یک- سپاهان یک/ یک امتیاز طلایی نایب قهرمانی را حفظ کرد

دیدار تیم های پدیده و سپاهان با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال، امشب از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه تیم‌های پدیده مشهد و سپاهان در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال

دیدار تیم‌های پدیده مشهد و سپاهان

ورزشگاه: امام رضا (ع)

تماشاگر: ۲۵ هزار نفر

اخطار: محمد آقاجانپور (دقیقه ۶۳) از پدیده - کی روس استنلی سوارز (دقیقه ۱۶) و سیاوش یزدانی (دقیقه ۵۲) از سپاهان

گل ها: امین قاسمی نژاد (دقیقه ۴-پنالتی) برای پدیده- علی قربانی (دقیقه ۵۲) برای سپاهان

پدیده: میلاد فراهانی، علی نعمتی، محمد حسین مردامند، مرتضی منصوری، محمد آقاجان پور (۶۴- کارلوس آلبرتو)، مسعود ریگی، اکبر صادقی، سعید صادقی، حسین مهربان (۶۳- محمد مهدی مهدی خانی)، امین قاسمی نژاد و یونس شاکری

سرمربی: یحیی گل محمدی

سپاهان: پیام نیازمند، محمد ایران‌پوریان، سیاوش یزدانی، عزت الله پورقاز، سعید آقایی، مهدی کیانی، حامد بحیرایی (۴۶- علی قربانی)، محمد کریمی (۸۱- محمدرضا مهدی زاده)، مهرداد محمدی (۶۲- محمد ابراهیمی)، سجاد شهباززاده و کی‌روس استنلی سوارز

سرمربی: امیر قلعه نویی

داور: علیرضا فغانی

شرح بازی:

حساس ترین بازی هفته ماقبل پایانی لیگ برتر در حالی در مشهد و ورزشگاه امام رضا (ع) بین پدیده و سپاهان برگزار می شد که دو تیم برای اهداف مختلف نیاز به پیروزی در این دیدار داشتند. بازی اما با اشتباه بزرگ فغانی به میل پدیده آغاز شد جایی که یک پنالتی اشتباه برای پدیده گرفته شد و میزبان خیلی زود در این بازی پیش افتاد. در ادامه سپاهان که با یک گل زود هنگام عصبی و احساسی بازی می کرد در دام پدیده افتاد و شاگردان یحیی گل محمدی با یک بازی کنترل شده نیمه نخست را به سود خود به پایان رساند.

در نیمه دوم قلعه نویی با یک تعویض خوب علی قربانی را به جای بحیرایی وارد زمین کرد و همین بازیکن روی یک کرنر گل تساوی را به ثمر رساند. بازی تا دقیقه ۶۰ تقریباً متعادل بود اما پدیده در دقایق انتهایی نیمه دوم موفق به خلق چندین موقعیت شد که درخشش پیام نیازمند مانع گلزنی پدیده شد.

بدین ترتیب سپاهان با تساوی در این بازی و البته تساوی پرسپولیس برابر ماشین سازی همچنان با اختلاف ۳ امتیاز تنها تهدید کننده پرسپولیس برای قهرمانی به شمار می رود اما بعید است در هفته پایانی پرسپولیس نتواند یک امتیاز را در شهر جم برابر پارس جنوبی کسب کند و قهرمان نشود.

شرح گل‌ ها:

۰-۱ (۴- پدیده)- تکل پورقاز روی توپ حسین مهربان را فغانی، داور مسابقه به اشتباه پنالتی اعلام کرد تا امین قاسمی نژاد پنالتی را به گل تبدیل کند.

۱-۱ (۵۲- سپاهان)- کرنر ارسالی محمد کریمی در تیر نزدیک با ضربه سر علی قربانی تازه به میدان آمده به گل تساوی برای سپاهان تبدیل شد.

دقایق حساس:

دقیقه ۱۶- ارسال سپاهانی ها از سمت راست با ضربه سر کی روس همراه شد که توپ از بالای دروازه به بیرون رفت و در عین حال کی روس نسبت به اعلام نکردن خطای پنالتی بر روی او به داور معترض بود.

دقیقه ۲۸- در یک ضد حمله مهربان می رفت تا با پیام نیازمند تک به تک شود اما تکل عالی آقایی از پشت او موقعیت را از پدیده گرفت.

دقیقه ۴۱- شوت مهرداد محمدی از پشت محوطه جریمه با اختلافی کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۲- شوت سرکش مسعود ریگی را پیام نیازمند با واکنشی زیبا راهی کرنر کرد.

دقیقه ۴۶- ارسال از سمت راست درون محوطه جریمه سپاهان در نزدیکی نقطه پنالتی با ضربه خطرناک آقاجانپور همراه شد که توپ را پیام نیازمند با واکنشی زیبا راهی کرنر کرد.

دقیقه ۵۹- ضربه محکم امین قاسمی نژاد از گوشه محوطه جریمه در دستان نیازمند قرار گرفت.

دقیقه ۶۷- ارسال از سمت راست پدیده با ضربه سر شاکری همراه شد اما نیازمند به زیبایی توپ را دور کرد.

دقیقه ۸۰- امین قاسمی نژاد ضربه خطرناکی را از درون محوطه جریمه زد که توپ با برخورد به مدافعان سپاهان راهی کرنر شد.

دقیقه ۸۸- ضربه مهدی خانی با پای چپ به طرز خطرناکی از کنار دروازه سپاهان به بیرون رفت.

دقیقه ۹۰+۴- ارسال از سمت چپ پدیده با ضربه سر شاکری همراه شد که باز هم نیازمند توپ را به طرز عجیبی از گل در آورد تا یک امتیاز را برای سپاهان نگه دارد.

اتفاق ویژه:

تساوی همه ۵ تیم بالای جدول باعث شد سپاهان با وجود توقف در این دیدار همچنان رتبه دوم جدول را حفظ کند تا با توجه به پیروزی احتمالی هفته آینده برابر استقلال خوزستان دومی خود را مسجل شده ببیند.

بهترین بازیکن:

بدون شک پیام نیازمند که چندین بار مانع باز شدن دروازه سپاهان شد بهترین بازیکن زمین بود.

کد خبر 375651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.