حضور هزار و ۵۰۰ تماشاگر برای نظاره هنر نمایی پسران جودو کار

رقابت‌های جودو پسران در سه رده سنی خردسالان، نونهالان و نوجوانان برگزار شد که ۳۰۰ نفر جودو کار در این دوره شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رقابت‌های جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان در رشته‌های مختلف در نقاط مختلف اصفهان در حال پیگیری است. مسابقات تکواندو دختران در رده سنی نونهالان و نوجوانان  با حضور ۱۴۰ شرکت‌کننده طی سه شب در ورزشگاه کوثر برگزار شد و از مقام‌های اول تا سوم مشترک در ۱۰ وزن هر دو رده سنی  با احکام قهرمانی و مدال‌های رنگارنگ تجلیل به عمل آمد.

رقابت‌های وزنه‌برداری دختران که در شب‌های گذشته با حضور ۴۰ شرکت‌کننده برگزار شد؛ درنهایت شامگاه پنجشنبه با حضور ۱۴ شرکت‌کننده و برگزاری ۶ مسابقه در خانه وزنه‌برداری به پایان رسید.

مسابقات وزنه‌برداری پسران شامگاه جمعه ۴۳ نفر شرکت‌کننده که به‌صورت تیمی در این مسابقات حاضرشده بودند در شش مسابقه و در حضور ۱۰۰ نفر تماشاچی به پایان رسید.

رقابت‌های تنیس روی میز بانوان با حضور ۳۹ نفر شرکت‌کننده و انجام ۶۴ مسابقه در جدول دوره‌ای - حذفی در محل خانه تنیس روی میز پایان پذیرفت که درنهایت از برگزیدگان این دوره با مدل و حکم تجلیل شد.

مسابقات بدمینتون پسران در رده سنی نونهالان و نوجوانان در ورزشگاه ابرار پیگیری شد و با حضور ۴۶ نفر شرکت‌کننده و ۲۰۰ نفر تماشاچی طی دو روز رقابت به پایان رسید.

رقابت‌های جودو پسران در سه رده سنی خردسالان، نونهالان و نوجوانان برگزار شد که شرکت‌کننده در این رقابت‌ها ۳۰۰ نفر بودند و در طی انجام این دیدارها نزدیک به هزار و ۵۰۰ تماشاچی در ورزشگاه کوثر از نزدیک شاهد این رقابت‌ها بودند.

مسابقات والیبال بانوان از شامگاه پنجشنبه در ورزشگاه فردوان واقع در خیابان امام خمینی با حضور هشت تیم و انجام ۴ دیدار در حضور ۲۰۰ نفر تماشاچی صورت پذیرفت.

رقابت در رشته‌های شطرنج دختران و پسران با حضور ۶۰ شرکت‌کننده در حال پیگیری است؛ کما اینکه مسابقات واترپلو با حضور ۹۶ شرکت‌کننده در استخر نمونه مجموعه ورزشی کردآباد ادامه دارد.

رقابت در رشته‌های هندبال دختران و پسران در مجموعه ورزشی آبشار ادامه دارد و رقابت‌های بسکتبال آقایان نیز با حضور هفت تیم در خانه بسکتبال در حال پیگیری است.

کد خبر 375607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.