باید در جاده دو طرفه برجام حرکت کنیم

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: اعتقاد دارم باید در جاده دو طرفه برجام حرکت کنیم، لذا به نظر می رسد زمان برای بازنگری در اجرای جدی برجام فرارسیده است.

به گزارش ایمنا، علاء الدین بروجردی، با اشاره به شرایط جدیدی توافقنامه برجام، گفت: برنامه جامع اقدام مشترک از ابتدا یک جاده دو طرفه بود. در واقع کشورمان پذیرفت تعدادی از فعالیت های صلح آمیز هسته ای خود را محدود کند و در مقابل مقرر شد آمریکایی ها و کشورهای حاضر در برجام تحریم ها را بردارند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی دراین خصوص اظهار کرد: این مهم در حالیست که رییس جمهور جدید ایالات متحده نقض عهد کرد و از توافقنامه برجام به طور یکجانبه خارج شد.

وی با اشاره به کاهش سطح تعهدات برجامی کشورمان، ادامه داد: اعتقاد دارم باید در جاده دو طرفه برجام حرکت کنیم لذا به نظر می رسد زمان برای بازنگری در اجرای جدی برجام فرارسیده است.

این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: اقدام متقابل کشورمان در چارچوب برجام است و نمی تواند به عنوان ابزاری برای افزایش فشارها علیه ایران استفاده شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: شورای عالی امنیت ملی، تصمیم راهبردی را اتخاذ کرده لذا امیدواریم اروپایی ها نیز در مواجه با آن تامل کنند.

منبع: خانه ملت

کد خبر 375601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.