سامانه بارشی از فردا وارد اصفهان می‌شود

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: سیستم بارشی از فردا عصر از مناطق شمالی وارد اصفهان می‌شود.

فاطمه زهرا  سیدان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان طی سه روز آینده اظهار کرد: بررسی این نقشه‌ها بیانگر جو پایدار بر روی استان تا فردا بعد از ظهر است.

وی افزود: بر این اساس تا فردا بعدازظهر آسمانی صاف تا قسمتی ابری در اکثر مناطق استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه بعدازظهر فردا با ورود سامانه ناپایدار به استان شاهد افزایش ابر، وزش باد شدید تا نسبتا شدید و بارش‌های رگباری در استان خواهیم بود، ادامه داد: با ورود این سامانه بارش‌های رگباری در غرب، شمال و جنوب استان پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه عمده فعالیت سامانه بارشی که از فردا وارد استان می‌شود در روز دوشنبه خواهد بود، اضافه کرد: این سامانه تا پایان هفته جاری در استان می‌ماند.در 

سیدان خصوص وضعیت دمایی استان اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده نیز گفت: میانگین دمای هوای استان اصفهان در این بازه زمانی دو درجه افزایش خواهد داشت.

وی دمای هوای اصفهان در گرم‌ترین و خنک‌ترین ساعات ۲۴ ساعت آینده را به ترتیب ۲۷ و ۱۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر اعلام کرد و گفت: در این بازه زمانی چوپانان  با ۳۵ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و میمه با دمای هوای هفت درجه سانتی‌گراد بالای صفر خنک‌ترین نقطه استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

وی در خصوص حجم بارش‌های ۲۴ ساعت اخیر در استان اصفهان نیز افزود: دراین بازه زمانی مورچه خورتبا  ۵.۶، خور و بیابانک با ۳.۵، چوپانان با ۲.۴ و  نایین با ۱.۹ بارش بیشترین حجم را به خود اختصاص داده‌اند.

کد خبر 375596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.