۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷
ژنرال منتظر لغزش برانکو

بازیکنان تیم فوتبال سپاهان امروز- شنبه ۲۱ اردیبهشت- در ورزشگاه امام رضا به میدان می‌روند و چشم به ورزشگاه آزادی دارند تا شاید با شکست شاگردان پروفسور و پیروزی برابر پدیده، بار دیگر طعم رسیدن به صدر جدول را تجربه کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بازیکنان تیم فوتبال سپاهان امروز_شنبه ۲۱ اردیبهشت_  در چهار چوب رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه امام رضا به مصاف با پدیده مشهد می‌رود؛ زرد پوشان اصفهان همانند تیم‌های دیگر که نتایج رقبا در سرنوشتشان تاثیر گذار است، چشم به ورزشگاه آزادی دارند تا شاید با شکست شاگردان پروفسور و پیروزی برابر پدیده، بار دیگر طعم رسیدن به صدر جدول را تجربه کنند.

در نیم‌فصل اول سپاهان در شرایطی به مصاف پدیده رفت که ۲۶ امتیازی و در فاصله سه امتیازی پدیده قرار داشت؛ تفاضل گل بهتر سپاهان نسبت به پدیده برگ برنده طلایی پوشان در آن دیدار بود. سپاهان در صورت پیروزی در آن دیدار می‌توانست در فاصله یک هفته مانده به پایان رقابت‌ها صدرنشین شود و با قهرمانی خود نیم‌فصل اول را به پایان برساند. سپاهان در ورزشگاه نقش‌جهان و با شوتی از پشت محوطه جریمه مهرداد محمدی تک‌گل این دیدار به ثمر رسید.

سپاهان بعد از چند ماه برخلاف نیم‌فصل اول این بار شرایط بهتری نسبت به شاگردان یحیی گل محمدی دارد و بار دیگر این امیدواری را دارد تا با شکست دادن مجدد پدیده و شکست پرسپولیس مقابل ماشین سازی تبریز دوباره به صدر برسد.

سپاهان در پایان هفته بیست و هشتم لیگ برتر ۵۴ امتیازی است و نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده پرسپولیس است که با ۵۷ امتیاز در صدر جدول جای دارد؛ تفاضل گل بهتر سپاهان نسبت به قرمز پوشان پایتخت مثل نیم‌فصل اول برگ برنده سپاهانی‌ها در این دیدار است.

شکست پرسپولیس در ورزشگاه آزادی و در خانه به ماشین‌سازی و شاگردان محمدرضا مهاجری شرط رسیدن به صدر برای شاگردان ژنرال است؛ البته نباید فراموش کرد که سپاهان باید مقابل پدیده به برتری برسد.

کد خبر 375577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.