جابه‌جایی بیش از ۸۰۰ هزار مسافر در پایانه‌های مسافربری شهر

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: در فروردین ماه سال‌جاری ۸۳۱ هزار و ۴۷۳ نفر مسافر از طریق پایانه‌های مسافربری جابه جا شده‌اند.

عباس محبوبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در این بازه زمانی۳۹۳ هزار و ۸۵۶ مسافر از طریق پایانه‌های شهر وارد و ۴۳۷ هزار و ۶۱۷ نفر مسافر از همین طریق از شهر خارج شدند و در این بازه زمانی جابه‌جایی مسافران از طریق ۳۵ هزار و ۲۷۷ سرویس اتوبوس و مینی‌بوس ثبت شده است.

وی تصریح کرد: پایانه مسافربری کاوه به ۱۲۰ نقطه کشور، پایانه مسافربری صفه به ۶۰ نقطه کشور و پایانه‌های زاینده‌رود و جی به استان‌های شرق و غرب شهر اصفهان خدمات‌رسانی می‌کند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان با بیان اینکه در پایانه‌های پنج گانه شهر اصفهان روزانه حدود ۶۰ تا ۷۰ هزار مسافر جابه جا می‌شوند، گفت: در پایانه مسافربری کاوه حدود ۴۵۰ دستگاه اتوبوس، پایانه صفه حدود ۱۵۰، پایانه زاینده رود ۵۰ و پایانه جی حدود ۳۰ دستگاه اتوبوس روزانه مسافران را جابه جا می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: به زودی در پایانه صفه اتوماسیون بار به منظور نظارت بر حمل بار اتوبوس‌ها جهت جلوگیری از بارگیری بارهای پُرخطر، پیاده‌سازی می‌شود که در این ارتباط مصوبات لازم دریافت شده است.

محبوبی ادامه داد: هدف از راه‌اندازی اتوماسیون بار، تجمیع بارها و همچنین نظارت دقیق بر بارهای در حال جابه جایی توسط اتوبوس‌ها است تا تخلفی صورت نگیرد.

وی از تجهیز پایانه مسافربری جی به ژنراتور برق اضطراری در سال جاری خبر داد و گفت: برای کاهش ترافیک پایانه کاوه، در صدد خرید زمین در شمال شهر اصفهان هستیم تا خدمات اتوبوس‌ها از جمله باس‌واش، تعویض روغن و دپوی اتوبوس‌ها به شمال اصفهان انتقال داده شود.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان تاکید کرد: سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان از طریق شماره ۱۳۷ شهرداری اصفهان و شماره تلفن‌های ۸۲- ۳۴۳۹۹۹۸۰ آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و انتقادات شهروندان است.

کد خبر 375570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.