فضای رونق گردشگری در شهر ایجاد شود/ اجرای ۲۰۰ برنامه در ماه رمضان

شهردار اصفهان با اشاره به افزایش شمار گردشگران در اردیبهشت ماه گفت: امیدوارم فضایی ایجاد شود که فعالیت این تورها تداوم داشته باشد و سفرها رونق پیدا کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی صبح امروز -شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه ۹۸- در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» اظهارکرد: خوشبختانه فضای معنوی ماه مبارک رمضان در شهر اصفهان نمود خوبی پیدا کرده و مساجد شهر طبق روال گذشته برنامه‌های ویژه خود را برگزار می‌کنند، اما در کنار آنها شهرداری اصفهان علاوه بر نصب بنرهای مناسبتی این ماه در سطح شهر، برنامه‌های خوبی برای این ایام در نظر گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: ویژه برنامه «نُه شب، نُهِ شب»، برنامه چهل‌چراغ، مسابقات «جام مولای عرشیان» ویژه آقایان و «بانوی قدسیان» ویژه بانوان از جمله برنامه‌هایی است که از ابتدای ماه مبارک رمضان توسط شهرداری اصفهان آغاز شده و در حال اجرا است.

شهردار اصفهان با بیان اینکه تا پایان ماه مبارک رمضان بیش از ۲۰۰ برنامه توسط شهرداری اصفهان اجرا می‌شود، افزود: برنامه های شاد و معنوی بسیار خوبی در محل باغ غدیر اصفهان در حال برگزاری است که می‌تواند اثر بخشی خوبی داشته باشد، از این رو امیدوارم دستگاه‌ها و نهادهای مربوطه تلاش کنند تا ماه رمضان امسال با شور و نشاط معنوی همراه باشد.

وی اظهارکرد: هفته گذشته جلسات کلانشهرها با بانک مرکزی برگزار و گفت و گویی با فرمانده نیروی زمینی ارتش در خصوص اتوبان ها و معابر شهر داشتیم که نتایج خوبی به همراه داشت.

نوروزی با ابراز خرسندی از اینکه در اردیبهشت ماه امسال گردشگران زیادی در قالب تورهای گردشگری به شهر اصفهان سفر کرده‌اند، گفت: امیدوارم بتوانیم فضایی ایجاد کنیم که فعالیت این تورها تداوم داشته باشد و سفرها رونق پیدا کند.

کد خبر 375565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.