«نُه شب نُهِ شب» فرصتی برای ارتقاء سلامت اجتماعی شهروندان

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: در ماه مبارک رمضان امسال همانند سال گذشته برنامه نُه شب نُهِ شب با هدف ارتقاء سطح سلامت اجتماعی شهروندان در باغ غدیر برگزار می‌شود.

مرتضی رشیدی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: برنامه"نه شب نه شب" فرصتی برای حضور، همکاری و تعامل بین تمام علاقه‌مندان به حوزه سلامت است.

وی با بیان اینکه از تمام کسانی که در حوزه سلامت فعال هستند اعم از دستگاها و ادارات دولتی و سازمان‌های مردم نهاد دعوت شده تا در برنامه "نه شب نه شب"حضور پیدا کنند، افزود: سلامت اجتماعی و شهروندی حقی همگانی است و همه دستگاه‌های دولتی و خصوصی در کنار یکدیگر باید پاسخگوی این نیاز شهروندان باشند از این رو تصمیم گرفته شد تا این برنامه را در راستای تامین بخشی از این نیاز، اجرایی کنیم.

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با اشاره به بخش‌های مختلف برنامه «نه شب نه شب»، گفت: در بخش اصلی این ویژه برنامه، برنامه‌ای میدانی هر شب با اجرای بخش‌های متنوع در قالب استندآپ کمدی، موسیقی و اجرای نمایش با محوریت موضوع سلامت اجتماعی و کاهش آسیب‌های اجتماعی پذیرای شهروندان خواهد بود و در بخش جانبی آن نیز غرفه‌های نمایشگاهی متعددی طراحی و اجرا شده که هر کدام با هدف توسعه و بهبود سطح سلامت اجتماعی شهروندان ارائه خدمت می‌کنند.

وی تاکید کرد: تمامی غرفه‌های نمایشگاهی با همکاری دستگاه‌ها و سازمان‌های مردم نهاد بر پا شده و معاونت بهداشت استان، سازمان بهزیستی، کمیته امداد، اورژانس و سازمان‌های مردم نهاد مرتبط با حوزه سلامت و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در شکل‌گیری این ویژه برنامه حضوری پُر رنگ خواهند داشت.

رشیدی ادامه داد: هدف از اجرای برنامه نه شب نه شب آشنایی شهروندان به صورت مستقیم با موضوعات مرتبط با حوزه سلامت اجتماعی است و تمام برنامه‌های پیش‌بینی شده نیز دارای پیام‌هایی سلامت محور خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه با توجه به بازخورد خوبی که سال گذشته از این برنامه گرفته شد، امسال نیز این برنامه برگزار می‌شود، گفت: سعی کردیم حوزه‌هایی که سال گذشته حضور کم‌رنگی داشتند امسال پررنگ‌تر شوند و همچنین موضوع سلامت اجتماعی و پیشگیری از وقوع آسیب‌های اجتماعی نیز به طور ویژه مد نظر قرار گرفته است.

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: برنامه "نه شب نه شب" از ۱۹ تا ۲۷ اردیبهشت ماه در باغ غدیر برگزار می‌شود و غرفه‌ها نیز از ساعت ۱۹ و برنامه اصلی نیز از ساعت ۲۱ تا ۲۳ شب پذیرای شهروندان هستند، همچنین ورود برای تمام علاقه‌مندان آزاد خواهد بود.

کد خبر 375563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.