آمریکا مراقب رفتار  و اقدام تحریک آمیز  خود باشد

نطنز-امام جمعه بادرود گفت:هر اقدام و حرکت آمریکایی ها با پاسخ قدرتمندانه نیروهای نظامی ایران جواب داده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز؛حجت الاسلام علیرضا قاسمی ظهر امروز  در خطبه‌های نماز جمعه شهر بادرود ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات نمازگزاران اظهار کرد: یکی از نیازهای اساسی امروز بشریت و جامعه اسلامی فهم قرآن و عمل کردن به آن است.

امام‌جمعه بادرود گفت: آمریکا و اروپا در حقیقت دو لبه یک قیچی هستند و تصمیم اخیر رییس جمهورآمریکا، جایی برای مدارا کردن با دشمن باقی نگذاشت.

قاسمی افزود: متأسفانه عده ای برجام را به آب‌ونان مردم گره‌زده بودند و می‌خواستند برجام را به‌گونه‌ای به کشور تحمیل کنند که همه‌چیز درگرو توافق برجام است، البته خیلی زود دشمن دست خود را رو کرد .

قاسمی با تقدیر از اقدام رییس جمهور و شورای عالی امنیت ملی در کاهش تعهدات برجام افزود: مردم بدانند این حرکت؛ آمریکا و اروپا را وادار به عقب‌نشینی خواهد کرد.

 وی خاطرنشان کرد: نباید منتظر اقدامات دشمن باشیم تا واکنش نشان دهیم الان حرکت و مانور ناوهای آمریکایی فقط برای ایجاد رعب و وحشت و شانتاژ تبلیغاتی است.

 امام‌جمعه بادرود گفت : هر اقدام و حرکت  آمریکایی‌ها علیه ایران با پاسخ قدرتمندانه نیروهای نظامی مواجه خواهد شد.

وی به پیروزی مقتدرانه مقاومت غزه اشاره و گفت: آنچه امروز در غزه مشاهده می‌کنیم نتیجه بی‌تفاوتی به سکوت مجامع اسلامی است، رژیم صهیونیستی با موشک و بمب خانه‌های مردم را خراب کند و زن و بچه‌های بی‌گناه مردم را به شهادت می‌رساند و کودکان مظلوم و بی‌گناه را می‌سوزاند و متلاشی می‌کند، اما متأسفانه هیچ صدایی علیه این جانیان بلند نمی‌شود.

کد خبر 375532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.